Kryterium wyszukiwania: "

bosu

", znalezionych wyników: 16

Artykuły o "bosu"

Trening z Bosu: ćwiczenia odchudzające i wyszczuplające
Ćwiczenia z Bosu to nie tylko sposób na szczupłą sylwetkę, ale również świetna zabawa. Wykorzystując przyrząd jako step można skakać na nim jak na trampolinie, lub angażując mięśnie nóg, spalać kalorie, wchodząc i schodząc. Balansując na Bosu ćwiczy się równowagę i koordynację ruchową. Przeczytaj, jakie przykładowe ćwiczenia z Bosu są najlepsze, by schudnąć i wysmuklić ciało.
BOSU - co to jest? Przykładowe ćwiczenia z połową piłki do balansowania
BOSU to przyrząd gimnastyczny, wyglądający jak przecięta na pół kula o elastycznej powłoce, oparta na twardej podstawie, służąca do ćwiczenia balansowania, równowagi i jako urozmaicenie treningu wzmacniającego ciało. Zobacz przykładowe ćwiczenia przy użyciu BOSU.  
6 ćwiczeń na równowagę
Ćwiczenia na równowagę nie tylko poprawiają koordynację ruchową, ale także wzmacniają mięśnie głębokie. Mięśnie te odpowiedzialne są za utrzymanie prawidłowej postawy oraz zapobieganie urazom. Im lepsza równowaga mięśniowa, tym mniejsze ryzyko kontuzji i przeciążeń. Poznaj 6 ćwiczeń, które zwiększą twój zmysł równowagi.
Piłki do ćwiczeń: rodzaje, zalety i przykładowe ćwiczenia
Piłki do ćwiczeń to przyrządy polecane przez trenerów i fizjoterapeutów do treningu ogólnorozwojowego i rehabilitacji. Znakomicie nadają się do samodzielnych ćwiczeń w domu: są proste w użyciu, tanie, nie obciążają kręgosłupa i może trenować z nimi każdy, niezależnie od wieku czy stopnia sprawności fizycznej. Zobacz, jakie zalety mają poszczególne rodzaje piłek, m.in. fit ball, lekarska, tenisowa, bosu i wypróbuj przykładowe ćwiczenia.
Akcesoria do treningu funkcjonalnego
Akcesoria wykorzystywane w treningu funkcjonalnym to m.in.: taśmy TRX, sandbag, Bosu, kettlebell, Flexi-Bar, piłka gimnastyczna. Dowiedz się, jak korzystać z tych sprzętów, poznaj ich zalety i wpływ treningu z ich użyciem na sylwetkę.
Jak urządzić domową siłownię za 200, 500 lub 1000 złotych
Jak urządzić domową siłownię za niewielkie pieniądze? Zobacz przykładowe zestawy sprzętu treningowego do domowej siłowni, jakie możesz kupić za 200, 500 i 1000 złotych.
Ćwiczenia na mięśnie głębokie brzucha [WIDEO]
Ćwiczenia na mięśnie głębokie brzucha pozwolą ci aktywować partie mięśni odgrywające decydującą rolę w stabilizacji kręgosłupa lędźwiowego. Można wyraźnie poczuć ich pracę trenując na piłce gimnastycznej i ćwicząc zmysł równowagi. Poznaj 8 ćwiczeń na mięśnie głębokie brzucha, dzięki którym unikniesz przeciążeń oraz bólu pleców. Obejrzyj też WIDEO z treningiem mięśni głębokich autorstwa Fit Mom Anny Dziedzic.
Trening funkcjonalny: na czym to polega i jakie korzyści daje trening funkcjonalny
Trening funkcjonalny to rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami. Sprawdź, jakie korzyści możesz odnieść uprawiając fitness funkcjonalny.
forum poradnikzdrowie

Ścięgno Achillesa - urazy i leczenie

To pewnie puściły zrosty. Zawsze się tego bałem. Robi mi masaże rehabilitant, niestety mocne i bolące ale chyba skuteczne. Ćwiczenia: Mam 11 tydzień ...
Trening uzupełniający dla biegaczy [WIDEO]
Trening uzupełniający bieganie ma duże znaczenie dla jakości i efektywności wysiłku biegowego. Pozwala m.in. chronić układ ruchu przed kontuzjami i zachować równowagę mięśniową, która u biegaczy, w skutek obciążania stale tych samych mięśni, może być zachwiana. Sprawdź, jakie ćwiczenia i dyscypliny sportowe najlepiej sprawdzają się jako trening uzupełniający bieganie.
Burpees - 11 wariantów ćwiczenia dla początkujących i zaawansowanych
Znudziły ci się standardowe burpees? Możesz urozmaicić swój trening nowymi wariantami tego ćwiczenia. Burpees z ciężarkami, z wskakiwaniem na przeszkodę czy burpees na jednej nodze nie tylko będą ciekawą odmianą, ale także pozwolą ci jeszcze skuteczniej spalać kalorie i rzeźbić ciało. Poznaj 11 rodzajów burpees zaczynając od łatwych, a kończąc na najtrudniejszych wariantach tylko dla zaawansowanych.
Trening funkcjonalny dla biegaczy [PRZYKŁADY ĆWICZEŃ]
Celem treningu funkcjonalnego dla biegaczy jest przywrócenie i utrwalenie prawidłowych wzorców ruchowych, które przyczynią się do poprawy techniki biegania. Dodatkowo wzmocnienie mięśni głębokich, lepsza koordynacja i większa wydolność organizmu znacząco wpłyną na osiągane wyniki.
Body balance: wzmacnia ciało i wycisza umysł. Na czym polegają zajęcia body balance?
Body Balance to zajęcia fitness, na które składają się elementy tai chi, jogi i pilatesu. Dzięki body balance wzmocnisz wszystkie grupy mięśni, poprawisz swoją koncentrację i koordynację ruchową. Ćwiczenia przywracają też wewnętrzną równowagę i odstresowują. Przeczytaj, na czym polega trening body balance i jakie jeszcze przynosi efekty.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.