Kryterium wyszukiwania: "

bosu

", znalezionych wyników: 13

Artykuły o "bosu"

Trening z Bosu: ćwiczenia odchudzające i wyszczuplające
Ćwiczenia z Bosu to nie tylko sposób na szczupłą sylwetkę, ale również świetna zabawa. Wykorzystując przyrząd jako step można skakać na nim jak na trampolinie, lub angażując mięśnie nóg, spalać kalorie, wchodząc i schodząc. Balansując na Bosu ćwiczy się równowagę i koordynację ruchową. Przeczytaj, jakie przykładowe ćwiczenia z Bosu są najlepsze, by schudnąć i wysmuklić ciało.
BOSU - co to jest? Przykładowe ćwiczenia z połową piłki do balansowania
BOSU to przyrząd gimnastyczny, wyglądający jak przecięta na pół kula o elastycznej powłoce, oparta na twardej podstawie, służąca do ćwiczenia balansowania, równowagi i jako urozmaicenie treningu wzmacniającego ciało. Zobacz przykładowe ćwiczenia przy użyciu BOSU.  
6 ćwiczeń na równowagę
Ćwiczenia na równowagę nie tylko poprawiają koordynację ruchową, ale także wzmacniają mięśnie głębokie. Mięśnie te odpowiedzialne są za utrzymanie prawidłowej postawy oraz zapobieganie urazom. Im lepsza równowaga mięśniowa, tym mniejsze ryzyko kontuzji i przeciążeń. Poznaj 6 ćwiczeń, które zwiększą twój zmysł równowagi.
Akcesoria do treningu funkcjonalnego
Akcesoria wykorzystywane w treningu funkcjonalnym to m.in.: taśmy TRX, sandbag, Bosu, kettlebell, Flexi-Bar, piłka gimnastyczna. Dowiedz się, jak korzystać z tych sprzętów, poznaj ich zalety i wpływ treningu z ich użyciem na sylwetkę.
Piłki do ćwiczeń: rodzaje, zalety i przykładowe ćwiczenia
Piłki do ćwiczeń to przyrządy polecane przez trenerów i fizjoterapeutów do treningu ogólnorozwojowego i rehabilitacji. Znakomicie nadają się do samodzielnych ćwiczeń w domu: są proste w użyciu, tanie, nie obciążają kręgosłupa i może trenować z nimi każdy, niezależnie od wieku czy stopnia sprawności fizycznej. Zobacz, jakie zalety mają poszczególne rodzaje piłek, m.in. fit ball, lekarska, tenisowa, bosu i wypróbuj przykładowe ćwiczenia.
Jak urządzić domową siłownię za 200, 500 lub 1000 złotych
Jak urządzić domową siłownię za niewielkie pieniądze? Zobacz przykładowe zestawy sprzętu treningowego do domowej siłowni, jakie możesz kupić za 200, 500 i 1000 złotych.
Burpees - 11 wariantów ćwiczenia dla początkujących i zaawansowanych
Znudziły ci się standardowe burpees? Możesz urozmaicić swój trening nowymi wariantami tego ćwiczenia. Burpees z ciężarkami, z wskakiwaniem na przeszkodę czy burpees na jednej nodze nie tylko będą ciekawą odmianą, ale także pozwolą ci jeszcze skuteczniej spalać kalorie i rzeźbić ciało. Poznaj 11 rodzajów burpees zaczynając od łatwych, a kończąc na najtrudniejszych wariantach tylko dla zaawansowanych.
Trening funkcjonalny: na czym to polega i jakie korzyści daje trening funkcjonalny
Trening funkcjonalny to rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami. Sprawdź, jakie korzyści możesz odnieść uprawiając fitness funkcjonalny.
forum poradnikzdrowie

Ścięgno Achillesa - urazy i leczenie

To pewnie puściły zrosty. Zawsze się tego bałem. Robi mi masaże rehabilitant, niestety mocne i bolące ale chyba skuteczne. Ćwiczenia: Mam 11 tydzień ...
Trening uzupełniający dla biegaczy [WIDEO]
Trening uzupełniający bieganie ma duże znaczenie dla jakości i efektywności wysiłku biegowego. Pozwala m.in. chronić układ ruchu przed kontuzjami i zachować równowagę mięśniową, która u biegaczy, w skutek obciążania stale tych samych mięśni, może być zachwiana. Sprawdź, jakie ćwiczenia i dyscypliny sportowe najlepiej sprawdzają się jako trening uzupełniający bieganie.
Trening funkcjonalny dla biegaczy [PRZYKŁADY ĆWICZEŃ]
Celem treningu funkcjonalnego dla biegaczy jest przywrócenie i utrwalenie prawidłowych wzorców ruchowych, które przyczynią się do poprawy techniki biegania. Dodatkowo wzmocnienie mięśni głębokich, lepsza koordynacja i większa wydolność organizmu znacząco wpłyną na osiągane wyniki.
Ćwiczenia stóp - rozciąganie i wzmacnianie palców i mięśni stóp [WIDEO]
Regularne ćwiczenia stóp - palców, śródstopia i kostek, zapobiegną powstawaniu zniekształceń i haluksów. Ćwiczenia rozciągają i wzmacniają mięśnie stóp, likwidują ból stóp u osób często chodzących na szpilkach i wspomagają leczenie płaskostopia.
Trening Konrada Gacy: na czym polega i jakie są jego zasady?
Trening Konrada Gacy jest częścią jego programu odchudzającego GACA SYSTEMS, na który składają się dieta i ćwiczenia. Obejmuje on 5 systemów treningowych, które są wdrażane kolejno na poszczególnych etapach odchudzania, m.in. trening aerobowy, anaerobowy i medical fitness. Sprawdź, na czym polega trening Konrada Gacy i jakie efekty można uzyskać ćwicząc według jego zasad.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.