Ćwiczenia

Jestem w zasadzie szczupła, gdyby nie brzuch - po prostu jest obwisły. Wiele razy myślałam, żeby się zapisać na jakieś ćwiczenia. Robię codziennie wieczorem 30 brzuszków i to nic nie daje. Może jednak powinnam się zapisać na jakieś ćwiczenia czy jednak je uprawiać w domu?
Mam 22 lata, 180 cm wzrostu, ważę 74 kg. Nigdy nie miałem problemów z nadwagą i według BMI ich nie mam. Ogólnie mam szczupłą sylwetkę, jednak przez ostatni rok zauważyłem ogromny przyrost tkanki tłuszczowej na brzuchu - urosla mi "opona", zrobił mi się również drugi podbródek. Od 7 lat nie jem mięsa, przez 4 lata nie jadłem też ryb, jednak ze względu na ich wartośc odżywczą spożywam je od 3 lat. Od października (początek semestru) zaniedbałem swoją formę fizyczną, wcześniej nigdy nie ćwiczyłem, lecz często grałem w piłkę nożną. Czy istnieje jakaś dieta i ćwiczenia dla osób takich jak ja?
W wakacje chciałabym bez kompleksów chodzić po plaży w kostiumie kapielowym. Czy mógłby mi pan polecić ćwiczenia wyszczuplające na biodra (boczki) i pupę?
Witam! Mam 15 lat i waże 69 kg przy moim wzroście 161cm. Bardzo chciałabym schudąć, ale nie wiem, jakie ćwiczenia mi w tym pomogą. Czy mogę prośic o kilka instrukcji?
Mam 12 lat. Chciałabym ćwiczyć w domu, aby nabrać kondycji i troszkę zrzucic brzuszka. Jakie ćwiczenia mam wykonywac? Pozdrawiam
Jak długo i ile dziennie musiałabym robić brzuszków, aby pojawiły mi się lekko widoczne "kaloryferki"?
Co trzeba zrobić, aby mieć na brzuchu tzw. kaloryfer? i co trzeba robić, aby mieć dobrą kondycję?
Czy bieganie (trening interwałowy) można wykonywać zaraz po ćwiczeniach na brzuch czy muszę odczekać?
Często zaczynałam się odchudzać, ale zawsze po najwyżej 2 tygodniach znowu zaczynałam jeść słodycze. Dzisiaj postanowiłam wziąć się za siebie na poważnie. Przy wzroście 165 ważę ok. 67 kg. Najbardziej zależy mi na schudnięciu z ud i brzucha. Czy mógłby mi pan podpowiedzieć, jak ćwiczyć w domu? Ile przy właściwym trybie życia muszę czekać na pierwsze efekty?
Gimnastyka uruchamia łańcuch pozytywnych zmian w organizmie. Dzięki regularnym ćwiczeniom, wzmacniasz mięśnie, które są prawdziwym pożeraczem kalorii. Angażując wszystkie partie mięśni, na zgrabną, lżejszą o zbędne kilogramy sylwetkę nie będziesz długo czekać.
Chcesz zgubić parę kilogramów, ujędrnić mięśnie, zrelaksować się po dniu wytężonej pracy. Najlepiej i najszybciej osiągniesz to w klubie fitness. Nie wiesz, jakie wybrać zajęcia, bo nic ci nie mówią ich czasem obco brzmiące nazwy? Skorzystaj z naszej ściągawki.

Skuteczne ćwiczenia odchudzające i modelujące brzuch, uda, pośladki, ramiona i plecy. Zestawy ćwiczeń na wideo i plany treningowe. Atlas ćwiczeń na wszystkie partie ciała.

NOWY NUMER

W numerze 10/2019 "Zdrowia" kreatywne podejście do seksu, podstępna borelioza, nowe terapie nowotworów, komu grozi cyberchondria, leki szkodzące urodzie, probiotyki w kiszonkach. Miesięcznik "Zdrowie" to pakiet rzetelnej wiedzy i sprawdzonych porad!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie 10/2019