Ćwiczenia

Gdybym ćwiczyła i zamiast tkanki tłuszczowej na nogach w okolicy ud ukształtowałyby mi się mięśnie, to czy moje nogi byłyby grubsze, czy też trochę by zmniejszyły swój obwód ??
Ogólnie jestem szczupła, mam tylko jeden problem: nad pośladkami, niżej talii mam fałdę tłuszczu. Codziennie ćwiczę, ale nie ma najmniejszej zmiany. Myślę, że "brzuszki" tu nie pomogą. Dodam, że ta fałda to pozostałość po ciąży. Jakie ćwiczenia mam wykonywać, by się tego pozbyć?
Jestem w zasadzie szczupła, gdyby nie brzuch - po prostu jest obwisły. Wiele razy myślałam, żeby się zapisać na jakieś ćwiczenia. Robię codziennie wieczorem 30 brzuszków i to nic nie daje. Może jednak powinnam się zapisać na jakieś ćwiczenia czy jednak je uprawiać w domu?
Mam 22 lata, 180 cm wzrostu, ważę 74 kg. Nigdy nie miałem problemów z nadwagą i według BMI ich nie mam. Ogólnie mam szczupłą sylwetkę, jednak przez ostatni rok zauważyłem ogromny przyrost tkanki tłuszczowej na brzuchu - urosla mi "opona", zrobił mi się również drugi podbródek. Od 7 lat nie jem mięsa, przez 4 lata nie jadłem też ryb, jednak ze względu na ich wartośc odżywczą spożywam je od 3 lat. Od października (początek semestru) zaniedbałem swoją formę fizyczną, wcześniej nigdy nie ćwiczyłem, lecz często grałem w piłkę nożną. Czy istnieje jakaś dieta i ćwiczenia dla osób takich jak ja?
W wakacje chciałabym bez kompleksów chodzić po plaży w kostiumie kapielowym. Czy mógłby mi pan polecić ćwiczenia wyszczuplające na biodra (boczki) i pupę?
Witam! Mam 15 lat i waże 69 kg przy moim wzroście 161cm. Bardzo chciałabym schudąć, ale nie wiem, jakie ćwiczenia mi w tym pomogą. Czy mogę prośic o kilka instrukcji?
Mam 12 lat. Chciałabym ćwiczyć w domu, aby nabrać kondycji i troszkę zrzucic brzuszka. Jakie ćwiczenia mam wykonywac? Pozdrawiam
Jak długo i ile dziennie musiałabym robić brzuszków, aby pojawiły mi się lekko widoczne "kaloryferki"?
Co trzeba zrobić, aby mieć na brzuchu tzw. kaloryfer? i co trzeba robić, aby mieć dobrą kondycję?
Czy bieganie (trening interwałowy) można wykonywać zaraz po ćwiczeniach na brzuch czy muszę odczekać?
Często zaczynałam się odchudzać, ale zawsze po najwyżej 2 tygodniach znowu zaczynałam jeść słodycze. Dzisiaj postanowiłam wziąć się za siebie na poważnie. Przy wzroście 165 ważę ok. 67 kg. Najbardziej zależy mi na schudnięciu z ud i brzucha. Czy mógłby mi pan podpowiedzieć, jak ćwiczyć w domu? Ile przy właściwym trybie życia muszę czekać na pierwsze efekty?
Gimnastyka uruchamia łańcuch pozytywnych zmian w organizmie. Dzięki regularnym ćwiczeniom, wzmacniasz mięśnie, które są prawdziwym pożeraczem kalorii. Angażując wszystkie partie mięśni, na zgrabną, lżejszą o zbędne kilogramy sylwetkę nie będziesz długo czekać.

Skuteczne ćwiczenia odchudzające i modelujące brzuch, uda, pośladki, ramiona i plecy. Zestawy ćwiczeń na wideo i plany treningowe. Atlas ćwiczeń na wszystkie partie ciała.

NOWY NUMER

Czytaj e-wydanie cenie 1,00 zł i zyskaj dostęp do numerów archiwalnych! W nr 6/2020 "Zdrowia" m.in.: jak działają jelita, 10 pytań o wazektomię, uzależnienia a płeć, dłonie pod ochroną, ćwiczenia na smukłe nogi. "Zdrowie" to 76 stron rzetelnej wiedzy!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie  6/2020