Jak schudnąć z biustu i brzucha? [Porada eksperta]

2018-04-03 11:59 Tomasz Piotrowski

Czy jest możliwość schudnięcia w biuście (mam duży) i chciałabym też zgubić brzuch? Jakie ćwiczenia stosować oprócz nordic walking? I ile trzeba chodzić (na tydzień), aby kilogramy zaczęły lecieć w dół?

Przede wszystkim, aby schudnąć, należy mieć ujemny bilans kaloryczny. Oznacza to, że musi Pani zjadać mniej energii niż Pani zużywa. W przeciągu tygodniu powinno to być -7000 kcal, co pozwala schudnąć 1 kg. Biust będzie spadał wraz ze spadkiem poziomu tkanki tłuszczowej w organizmie. Prócz chodzenia polecam także trening siłowy o wysokiej intensywności. Nie należy się bać ciężarów. Pozwolą one wymodelować i ujędrnić ciało. Taki trening zbuduje również nieco masy mięśniowej, która wypełni puste miejsce po tkance tłuszczowej, zapobiegając obwiśnięciu skóry. Reasumując, odpowiednia dieta w połączeniu z treningiem dadzą najlepsze rezultaty. 2 razy w tygodniu trening siłowy oraz 2 razy dłuższe wyjście na spacer z kijkami będzie optymalną aktywnością fizyczną. Pozdrawiam

Pamiętaj, że odpowiedź naszego eksperta ma charakter informacyjny i nie zastąpi wizyty u lekarza.

Tomasz Piotrowski
Tomasz Piotrowski
Jest certyfikowanym trenerem personalnym oraz specjalistą do spraw żywienia. Swoją wiedzę zdobywał u najlepszych ekspertów w branży fitness w Polsce. Posiada kilkuletnie doświadczenie w pracy jako dietetyk w prywatnej placówce w Krakowie oraz doświadczenie w pracy jako trener personalny. Zajmuje się także pisaniem artykułów eksperckich na temat zdrowia, treningów i suplementacji oraz pracą w branży suplementacyjnej. Jest pasjonatem szermierki na pięści.

Inne porady tego eksperta

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

W numerze 12/2019 "Zdrowia" wszystko o fizjoterapii, operacja "przez dziurkę", leczenie raka trzustki, kim jest asystent zdrowienia, zielone biuro, antyrakowe menu, idealna koloryzacja. Miesięcznik "Zdrowie" to pakiet rzetelnej wiedzy i sprawdzonych porad!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie 12/2019
KOMENTARZE