Proste ćwiczenia na płaski brzuch [WIDEO]

2014-09-12 16:07 Anna Jakimiuk

Autorski zestaw prostych ćwiczeń na mięśnie brzucha opracowany został przez Kamilę, użytkowniczkę naszego serwisu. Zobacz wideo z 5 ćwiczeniami modelującymi talię, wyszczuplającymi i wzmacniającymi mięśnie poprzeczne brzucha. Czy warto spróbować tych ćwiczeń? Wystarczy spojrzeć na Kamilę, żeby przekonać się, że tak!

Prosty trening na mięśnie i płaski brzuch składa się z ćwiczeń na wszystkie partie brzucha: pracują mięśnie skośne, mięsień prosty i poprzeczny. Poniższy zestaw wykonuj 3-4 razy w tygodniu przed treningiem aerobowym, bieganiem lub intensywną jazdą na rowerze - tylko łącząc ćwiczenia na brzuch z innymi treningami poprawiającymi wytrzymałość i kondycję osiągniesz wymarzony efekt płaskiego brzucha i smukłej talii.

Prosty trening na mięśnie i płaski brzuch: 5 ćwiczeń, które możesz robić w domu

Ćwiczenie 1 - ćwiczy nie tylko brzuch, ale wzmacnia też mięśnie ud i łydek.

Ćwiczenie 2 - pomaga w wyrzeźbieniu mięśni skośnych brzucha.

Ćwiczenie 3 - wzmacnia mięśnie.

Każde z powyższych ćwiczeń trzeba powtórzyć po 15 razy w trzech seriach.

Ćwiczenie 4 - na tzw. sześciopak lub kaloryfer na brzuchu (wersja dla kobiet i dla mężczyzn).

Ćwiczenie 5 - modeluje talię (likwiduje "boczki").

Rozwijamy nasz serwis dzięki wyświetlaniu reklam.

Blokując reklamy, nie pozwalasz nam tworzyć wartościowych treści.

Wyłącz AdBlock i odśwież stronę.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

W numerze 11/2019 "Zdrowia": padaczka odczarowana, dla kogo przeszczep nerki, e-papieros - nowa plaga, cera wolna od przebarwień, porażka źródłem sukcesu, lunchbox wegetarianina. Miesięcznik "Zdrowie" to pakiet rzetelnej wiedzy i sprawdzonych porad!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie 11/2019
KOMENTARZE
ja
|

To są ćwiczenia z: 8 Min Abs Workout, tam jest cały komplet i polecam bo robią robotę konkretną :) ponadto polecam tez ćwiczenie: wisząc na drążku podciąganie kolan do klatki tez super działa na dolne partie brzucha a z tym jest najgorszy problem :)

moncia
|

mam pytanko pokazujesz jak robic cwiczenia ale nie mowisz kiedy robic wdech i kiedy wydech