5 prostych ćwiczeń na jędrny biust [WIDEO]

2018-01-18 10:04 Aleksandra Urbaniak

Chciałabyś poprawić wygląd swojego biustu, ale nie masz ochoty na wyczerpujące treningi? Oto 5 prostych ćwiczeń na jędrny biust, które nie wymagają wiele wysiłku, za to skutecznie wzmocnią mięśnie klatki piersiowej. Wykonuj je regularnie o dowolnej porze dnia, a nie będziesz musiała długo czekać na efekty.

Ćwiczenia na jędrny biust pomogą ci wzmocnić mięśnie klatki piersiowej, które odpowiadają za podtrzymywanie piersi. Jeśli nie trenujesz regularnie, mięśnie prawdopodobnie są słabe, a twój biust ma większą tendencję do opadania. Poniższe ćwiczenia stymulują mięśnie piersiowe do pracy, wpływając na ujędrnienie i uniesienie tej partii ciała.

Przed przystąpieniem do ćwiczeń poświęć 5-10 minut na ogólną rozgrzewkę (np. bieg w miejscu, pajacyki, krążenie ramion, podskoki).

Ćwiczenia na jędrny biust 1

Ćwiczenie wykonuj z hantlami. Jeśli nie masz hantli, możesz użyć półlitrowych lub litrowych butelek z wodą.

Stań w lekkim rozkroku. W obu rękach trzymaj hantle. Złącz łokcie przed sobą na wysokości klatki piersiowej, wewnętrzną stroną przedramion do góry. Ręce mają być zgięte pod kątem prostym. Następnie rozłącz ręce „otwierając” je jak książkę, tak aby ręce znalazły się po obu stronach ciała. Przy odwodzeniu ramion na boki wypinaj klatkę piersiową do przodu. Wykonaj 15 powtórzeń. Za każdym razem pamiętaj o łączeniu łokci i nieopuszczaniu rąk.

Ćwiczenia na jędrny biust 2

Ponownie stań w lekkim rozkroku. Spleć palce dłoni na wysokości klatki piersiowej, ugnij łokcie. Przedramiona powinny tworzyć linię prostą. Przez 2-3 sekundy z całej siły naciskaj jedną dłonią na drugą, puść na chwilę i znów ściśnij ręce. Powtórz ćwiczenie 20 razy.

Zobacz też: Jak wygląda trening aniołków Victoria's Secret? [WIDEO]

Ćwiczenia na jędrny biust 3

Kolejne ćwiczenie z hantlami. Połóż się na plecach, ugnij lekko nogi w kolanach. Tak jak w pierwszym ćwiczeniu, złącz łokcie przed sobą na wysokości klatki piersiowej. Wykonuj ruch „otwierający” i „zamykający”, odwodząc ramiona w kierunku podłogi. Powtórz 15 razy.

Ćwiczenia na jędrny biust 4

Zachowaj pozycję leżącą z poprzedniego ćwiczenia. Złącz hantelki i wyciągnij ramiona przed siebie na wysokości głowy, łokcie lekko ugięte. Następnie rozłóż ramiona szeroko na boki i powróć do pozycji wyjściowej. Zadbaj o precyzyjne ruchy rąk - nie opuszczaj ich zbyt nisko i nie podnoś za wysoko. Pamiętaj, że łokcie muszą być ugięte przez cały czas.

Sprawdź też: Trening modelujący - 13 ćwiczeń na jędrne ciało, które zrobisz w domu!

Ćwiczenia na jędrny biust 5

Ostatnie ćwiczenie to pompki w klęku. Rozstaw ręce na szerokość barków, palce skieruj do przodu. Oprzyj kolana na podłodze – im większy kąt między udami a tułowiem, tym trudniejsze jest ćwiczenie. Utrzymuj ciało w jednej linii. Powoli opuszczaj się uginając łokcie (rób przy tym wdech) aż do momentu, gdy klatka piersiowa znajdzie się między dłońmi. Następnie powróć do poprzedniej pozycji prostując łokcie (rób przy tym wydech). Zrób tyle pompek, ile dasz radę. Pamiętaj, aby podczas ćwiczenia nie wyginać tułowia.

Obejrzyj WIDEO z treningiem ujędrniającym biust

Rozwijamy nasz serwis dzięki wyświetlaniu reklam.

Blokując reklamy, nie pozwalasz nam tworzyć wartościowych treści.

Wyłącz AdBlock i odśwież stronę.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

W numerze 10/2019 "Zdrowia" kreatywne podejście do seksu, podstępna borelioza, nowe terapie nowotworów, komu grozi cyberchondria, leki szkodzące urodzie, probiotyki w kiszonkach. Miesięcznik "Zdrowie" to pakiet rzetelnej wiedzy i sprawdzonych porad!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie 10/2019
KOMENTARZE
Werka Hass
|

nic w sumie nieznanego bo frashe a sama go z jakiegoś forum wynalazłam.kiedyś się naczytałam o nim i się napaliłam i tak.. o się smaruję i tak o.. dobrze działa ;p

Aniela_Gorecka
|

uuuuu.... w sumie chyba mnie to zainteresowało. werkahass możesz podpowiedzieć co tam sobie wklepujesz?

Patysia_Rogowska
|

lawenda uelastycznia, regeneruje i nawilża, ruszczyk kolczasty nawilża, odżywia i dotlenia, a żeń-szeń działa odmładzająco, nawilża, ujędrnia :)

Aniela_Gorecka
|

ojojoj, jakieś dziwne rzeczy wymieniłaś... co to dokładnie robi ten ruszczyk, żeń-szeń? lawenda to się domyślam, ale jak możesz to weź mi podpowiedz, bo nie w ogóle na tym zbytnio nie znam.

Werka Hass
|

Od siebie dodam, że powinnaś dodac do cwiczeń hantelki, bo są sztosik na biust ;p Co do kremów to szukaj czegoś z żeń-szeniem, ruszczykiem kolczastym i lawendą, bo ładnie nawilżają i uelastyczniają piersi ;p

Antosia Czerwińska
|

i kiedy w końcu znaleźć czas na to wszystko, przecież ćwiczenia też dość sporo czasu zabieraja ://// pierw masaż, później masownie biustu i tak czas leci... niech mi ktoś podpowie jak najszybciej po prostu zakończyć poprawianie kształtu biustu... szybko, ładnie i w punkt?

Aniela_Gorecka
|

jakoś po świetach się wziełam za cwiczenia na biust, ale też warto myśleć o tym, zeby go jakoś nawilżyć. deseczka i inne ćwiczenia robą fajną robotę, ale suchy pierś to słaby pierś :( ma ktoś do polecenia jakiś olejek albo krem do smarowania biustu?