Ćwiczenia z hantlami dla kobiet. Trening w domu [ZDJĘCIA]

2015-09-01 11:47 Anna Jakimiuk | Maria Puchałka

Już po kilkunastu dniach regularnych ćwiczeń z hantlami zauważysz pierwsze zmiany w wyglądzie ramion. Nie powinnaś bać się, że przez ćwiczenia z akcesoriami zaczniesz przypominać strongmana - wystarczy, że wybierzesz ciężarki o niewielkiej wadze, a mięśnie ramion się nie rozrosną. Zobacz galerię zdjęć z przykładowymi ćwiczeniami z hantlami dla kobiet.

Zestaw ćwiczeń z hantlami powinien być tak skomponowany, żeby nie pominąć żadnej partii mięśni ramion. Najczęstszą bolączką kobiet są tricepsy - obwisłe tylne partie ramion. Jak ćwiczyć, żeby całe ręce były jędrne i kształtne?

Jak dobrać hantle do ćwiczeń?

Ćwiczyć możesz bez żadnego obciążenia, ale lekkie fitnessowe ciężarki będą bardzo pomocne w kształtowaniu ładnego wyglądu ramion. Damskie hantle ważą od 0,5 do 5 kg. Jak dobrać odpowiednie hantle dla siebie? W sklepie wykonaj jedną serię ćwiczeń na ramiona - podczas ostatnich powtórzeń powinnaś poczuć trudność w ich wykonaniu.

Zacznij od lekkich obciążników, ale pamiętaj o zmianie ciężarków z upływem czasu, bo mięśnie przyzwyczajają się do obciążenia.

Jeśli nie masz możliwości zakupu hantli, możesz je zastąpić małymi butelkami z wodą lub piaskiem.

miesięcznik "Zdrowie"
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

W numerze 12/2019 "Zdrowia" wszystko o fizjoterapii, operacja "przez dziurkę", leczenie raka trzustki, kim jest asystent zdrowienia, zielone biuro, antyrakowe menu, idealna koloryzacja. Miesięcznik "Zdrowie" to pakiet rzetelnej wiedzy i sprawdzonych porad!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie 12/2019
KOMENTARZE
Anna
|

Ja też polecam Natalię Gackę... robimy z mężem jej ćwiczenia na biceps, triceps i abs. Po miesiącu efekty są niesamowite :D