5 ćwiczeń z krzesłem na uda, pośladki i ramiona

Ćwiczenia z krzesłem wzmacniają mięśnie nóg, brzucha, pośladków i ramion. Specjalistyczny sprzęt do ćwiczeń ułatwia trening, ale nie jest niezastąpiony. Zobacz, jak możesz wykorzystać do ćwiczeń zwykłe krzesło.

Ćwiczenia z krzesłem polecane są jako urozmaicenie codziennych treningów domowych. Trenując z krzesłem łatwiej wzmocnisz mięśnie nóg, ujędrnisz pośladki i wymodelujesz ramiona. Niektóre ćwiczenia będą wręcz łatwiejsze, kiedy wykorzystasz do nich krzesło - przysiady i wymachy nóg zrobisz precyzyjniej (i z mniejszą zadyszką, jeśli należysz do osób początkujących).

Zanim rozpoczniesz ćwiczenia, koniecznie zrób rozgrzewkę! Możesz przez kilka minut potruchtać w miejscu, poskakać na skakance, zrobić po 10 wymachów ramion i skłonów do lewej i prawej nogi.

miesięcznik "Zdrowie"
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
KOMENTARZE
Mała
|

Bardzo fajne ćwiczenia, na pewno dołożę je do treningów z Natalią Gacką :)