Ćwiczenia na seksowne pośladki: trening z hantlami

2019-07-31 8:36 Anna Jakimiuk

Ćwiczenia na pośladki dadzą szybsze efekty, jeśli do treningu wykorzystasz dodatkowe obciążenia. Zobacz filmiki wideo z propozycjami 5 prostych ćwiczeń na pośladki z hantlami, które ujędrnią i wymodelują pupę.

Wypróbuj ćwiczenia na pośladki z dodatkowym obciążeniem. Weź do rąk hantle lub butelki z wodą i zacznij ćwiczyć.

Ćwiczenia na pośladki: jak często trenować?

W zależności od poziomu zaawansowania możesz powtarzać ten program treningowy 2, 3 lub 4 razy z rzędu. Każde ćwiczenie powtarzaj przez 30 sekund i rób 10-sekundowe przerwy pomiędzy poszczególnymi sekwencjami.

Ćwicz 3-4 razy w tygodniu, a pierwsze efekty zauważysz już po 2 tygodniach.

Zanim zaczniesz ćwiczyć, przygotuj się do wysiłku krótką rozgrzewką, a po treningu koniecznie rozciągnij mięśnie.

Zobacz też:

Ćwiczenia na pośladki z hantlami: 1 i 2

Mocno napnij brzuch i spinaj pośladki. Pamiętaj o równomiernym i głębokim oddychaniu podczas każdego ćwiczenia.

Źródło: BeActive / X-news

Ćwiczenia na pośladki z hantlami: 3 i 4

Źródło: BeActive / X-news

Ćwiczenia na pośladki z hantlami: 5

Źródło: BeActive / X-news

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

W numerze 9/2019 "Zdrowia": jak leczyć schorzenia stóp, fakty o chorobie Hashimoto, czerniak pokonany, miłość w jesieni życia, co mówią nasze sny, pomidory palce lizać. Miesięcznik "Zdrowie" to pakiet rzetelnej wiedzy i praktycznych wskazówek!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie 9/2019
KOMENTARZE
Kasia
|

Na uda i pośladki najlepszy jest trening antycellulitowy detocell! Przy okazji coś dla fanów Chodakowksiej ;)