Jak ujędrnić POŚLADKI? Ćwiczenia i dieta na jędrne pośladki

2018-07-02 12:31 Aneta Grabowska - artykuł pochodzi z miesięcznika "Zdrowie" | Konsultacja: Krzysztof Stachurski, trener

Chcesz, żeby wiosną jędrne pośladki wyglądały atrakcyjnie w opiętych dżinsach, a latem w seksownym bikini? Już teraz rozpocznij trening, który ujędrni mięśnie i podkreśli piękno pośladków. Ćwiczenia na pośladki nie zajmą wiele czasu, a efekty zauważysz już po miesiącu. Sprawdź, jak ujędrnić pośladki.

Ćwiczenia na pośladki biją rekordy popularności bo kształtne, jędrne pośladki to marzenie niejednej kobiety. Większość pań bowiem nie jest zadowolona z tej części ciała i skrywa ją pod luźnymi strojami. Choć są też i takie, które czynią z pośladków swój największy atut i umiejętnie je eksponują.

Jeśli chcesz dołączyć do grona właścicielek ponętnych krągłości, już dziś zacznij modelować pupę - wystarczy odrobina wytrwałości, a już po miesiącu bez oporów włożysz opięte spodnie czy spódnice.

Ćwiczenia ujędrniające pośladki

Siedzący tryb życia nie sprzyja dobremu wyglądowi pośladków. Gdy nie ćwiczysz, są płaskie i wiotkie, a w dodatku pokryte cellulitem. Aby były kusząco zaokrąglone, musisz poświęcić im trochę uwagi.

Pośladki zbudowane są z tkanki mięśniowej otoczonej warstwą tłuszczową. Ich kształt można „uformować”, dobierając odpowiednie ćwiczenia. Ważne jest wzmacnianie mięśni i spalanie tkanki tłuszczowej.

W modelowaniu pupy pomoże ci prezentowany trening (zdjęcia znajdziesz w galerii). Ćwiczenia zajmą ci niewiele czasu (możesz je też wykonywać zamiennie, np. przysiady lub wypady razem z unoszeniem nóg w leżeniu), a efekty zobaczysz już po miesiącu, jeśli tylko będziesz systematycznie trenować, minimum 3-4 razy w tygodniu. Pamiętaj, że trudność treningu wzrasta, gdy zwiększasz liczbę powtórzeń lub skracasz przerwy między seriami.

Sporty, które ujędrniają pośladki

Na wygląd pupy świetnie wpływa także jazda na rowerze, marsze, bieganie, pływanie (żabką, kraulem), taniec, bo pomagają spalić tkankę tłuszczową. Trenować pośladki możesz również podczas wykonywania codziennych czynności, np. gdy wchodzisz po schodach (naciskaj mocno nogami na stopnie, tak aby poczuć napinanie się mięśni pośladków), siedzisz przy biurku, czekasz na autobus (na przemian napinaj i rozluźniaj mięśnie pośladków).

Sprawdź też:

Ćwiczenia powiększające pośladki

Trening na brazylijskie pośladki - plan na 11 tygodni

13 ćwiczeń na jędrne uda i pośladki

Dieta ujędrniająca pośladki

Jeśli chcesz ujędrnić pośladki, koniecznie zadbaj o zdrową dietę. Najlepiej zrezygnuj z fast-foodów, tłustego mięsa, białego pieczywa i słodyczy. Jedz pełnoziarniste produkty zbożowe, dużo warzyw i owoców, chudy nabiał i mięso, morskie ryby, używaj oliwy. Codziennie pij też ok. 2 litrów wody mineralnej, by oczyścić organizm z toksyn.

Zadbaj również o wygląd skóry. Często rób piling i masuj pośladki kolistymi ruchami, używając szorstkiej rękawicy. Takie zabiegi doskonale pobudzają mikrokrążenie, przyśpieszają przemianę materii i wygładzają skórę. Używaj też kosmetyków ujędrniających z kofeiną, ekstraktem z bluszczu, miłorzębu japońskiego czy kasztanowca, które stymulują krążenie krwi, zapobiegają obrzękom i pomagają niwelować cellulit.

Czytaj też:

9 produktów na jędrne uda i pośladki

Co jeść, aby pozbyć się cellulitu?

Domowe sposoby na cellulit

W galerii zdjęć znajdziesz opisy ćwiczeń na jędrne pośladki

Źródło:

1. Badanie kliniczne przeprowadzone wśród 52 kobiet, procent satysfakcji.
2. Pomiar instrumentalny brzucha – badanie kliniczne wśród 50 kobiet.
3. Badanie kliniczne przeprowadzone wśród 52 kobiet, procent satysfakcji.
4. Badanie kliniczne przeprowadzone wśród 52 kobiet, procent satysfakcji.

miesięcznik "Zdrowie"

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.