Odchudzanie

By ćwiczeniami obniżyć poziom cholesterolu, wcale nie musisz biegać na siłownię i ćwiczyć do upadłego. Wystarczy trochę, ale systematycznie. Zobacz przykładowe ćwiczenia obniżające cholesterol.
Chcesz szybko zrzucić brzuch, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Internet pełen jest planów treningowych i porad dietetycznych dla kobiet i mężczyzn, które mają ułatwić zrzucenie brzucha, ale tak naprawdę kluczowe jest trzymanie się kilku prostych wskazówek. Sprawdź, jak zrzucić brzuch wprowadzając do swojego życia niezbędne nawyki żywieniowe i treningowe.
Trening na redukcję tkanki tłuszczowej, czyli trening odchudzający, powinien być precyzyjnie zaplanowany - ważna jest zarówno częstotliwość treningów, jak i ich różnorodność (aeroby, ćwiczenia siłowe, interwały). Poza planem treningowym należy zadbać o właściwą dietę, która pokryje zapotrzebowanie energetyczne pracujących mięśni. Poznaj najlepsze treningi na redukcję tkanki tłuszczowej i wypróbuj plan treningowy dla początkujących.
Szerokie biodra to bardzo kobieca cecha, coraz częściej uznawana za zaletę. Jednak kiedy szerokie biodra są nieproporcjonalne w stosunku do góry ciała, mogą sprawiać paniom pewien kłopot. Mimo wszystko, nic nie jest przesądzone. Istnieje wiele sposobów na optyczne i realne wyszczuplenie sylwetki, a jednym z nich są ćwiczenia na szerokie biodra, które wyrównują proporcje ciała. Sprawdź, jak ukryć szerokie biodra za pomocą ubioru oraz dowiedz się, co powinnaś robić, aby zrzucić nadmiar kilogramów z dolnych partii ciała.
Jeśli chcesz wysmuklić biodra, podpowiemy ci, jaką dietę i jakie ćwiczenia wybrać. Zaokrąglone biodra, pełne uda i pośladki świadczą o bezpiecznym dla zdrowia rozmieszczeniu tkanki tłuszczowej. Gdyby tkanka tłuszczowa gromadziła się na brzuchu, byłoby to niezdrowe. Zobacz zdjęcia z ćwiczeniami na zgrabne biodra.
Zastanawiasz się, jak schudnąć w tydzień 3, 5, a nawet 10 kg? Dieta i ćwiczenia będą twoimi największymi sprzymierzeńcami, jednak nawet z ich pomocą schudnięcie w tak krótkim czasie bez konsekwencji zdrowotnych nie jest raczej możliwe. Poznaj sposoby na to, jak schudnąć w tydzień i dowiedz się, ile kilogramów będziesz w stanie zrzucić przez 7 dni.
Zastanawiasz się, jak schudnąć z brzucha? Dieta i ćwiczenia nie działają? Być może na co dzień popełniasz proste błędy, które powodują odkładanie się tłuszczu w pasie. Uwierz, że można schudnąć z brzucha bez diety i bez forsownych treningów – wystarczy wprowadzić do swojego życia 6 zdrowych nawyków. Zobacz, jak schudnąć z brzucha bez wyrzeczeń.
Tabata to połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym. Tabata została skonstruowana tak, że pozwala zarówno na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na dotlenienie całego ciała. Jeśli jesteś zmęczona wielogodzinnym treningiem na siłowni lub nie masz cierpliwości do domowego sprzętu fitness, wypróbuj trening Tabata.
"Skinny fat", czyli "chudy grubas", to określenie na szczupłą osobę, która mimo że niewiele waży, ma cellulit i obwisłą skórę. Choć takie mankamenty łatwo ukryć pod ubraniem, wyjście na plażę w stroju bikini może obnażyć niedostatki figury. Dowiedz się, jakie ćwiczenia i dietę powinny stosować osoby "skinny fat", aby pozbyć się zwiotczałej skóry w okolicach ud, pośladków, brzucha i ramion.
Trening na spalanie tłuszczu ma swoje żelazne zasady, których przestrzeganie decyduje o skuteczności odchudzania. Żeby spalić tkankę tłuszczową, trzeba stosować określony rodzaj wysiłku, ćwiczyć nie krócej niż 30 minut dziennie i utrzymywać tętno w strefie „fat burning”. Poznaj 7 zasad treningu odchudzającego, dzięki którym w szybkim czasie osiągniesz wymarzoną sylwetkę.
Wyzwanie: pajacyki to trening nastawiony na spalanie tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni, uczynienie całego ciała bardziej elastycznym oraz poprawienie koordynacji ruchowej. Podejmij 30-dniowe wyzwanie z pajacykami, a zobaczysz, jak szybko spalasz kalorie, a twoja sylwetka staje się szczuplejsza.
Pajacyki – któż z nas nie pamięta tego ćwiczenia z lekcji wychowania fizycznego w podstawówce? Przyzwyczailiśmy się traktować je jako ćwiczenie zbyt proste, by dawało wyraźne efekty. Tymczasem pajacyki angażują różne grupy mięśniowe i są jednym z najlepszych ćwiczeń na schudnięcie. Przeczytaj, jak poprawnie wykonać pajacyki, jakie dają efekty i ile kalorii możesz spalić podczas ćwiczeń!

NOWY NUMER

W numerze 11/2019 "Zdrowia": padaczka odczarowana, dla kogo przeszczep nerki, e-papieros - nowa plaga, cera wolna od przebarwień, porażka źródłem sukcesu, lunchbox wegetarianina. Miesięcznik "Zdrowie" to pakiet rzetelnej wiedzy i sprawdzonych porad!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie 11/2019