Odchudzanie

Tabata, czyli czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia Tabata wykonywane 2 lub 3 razy w tygodniu w szybkim czasie pozwalają osiągnąć szczytową formę. Wypróbuj przykładowy trening Tabata i popraw swoją kondycję.
Zastanawiasz się, jak zgubić brzuch szybko i trwale? Musisz wiedzieć, że proces utraty tkanki tłuszczowej zależy od wielu czynników. Dieta i ćwiczenia są skuteczne, ale nie wystarczy jedynie zdrowo się odżywiać i trenować, aby zgubić brzuch. Tak naprawdę musisz zmienić swój tryb życia i wprowadzić określone nawyki, które doprowadzą cię do wymarzonej sylwetki. Jeśli nie wiesz, jak zgubić brzuch za pomocą ćwiczeń oraz diety, przeczytaj artykuł - dzięki sprawdzonym radom trenerki dowiesz się, jak zgubić brzuch nawet w miesiąc!
Na aktywność fizyczną nie masz czasu albo ochoty. Albo brakuje ci silnej woli... a te 4-5 kilo chciałabyś pożegnać bezpowrotnie i to szybko. Spróbuj już teraz. Oto nowoczesny fitness od niechcenia, który pozwoli ci, bez zbędnego wysiłku, spalić kalorie.
Myślisz, że trening ze skakanką to zabawa tylko dla dzieci? Nic bardziej mylnego! Sprawdź, jakich cudów może dokonać regularne skakanie na skakance – systematyczne ćwiczenia pomogą ci schudnąć i sprawią, że na nowo polubisz skakanie.
By ćwiczeniami obniżyć poziom cholesterolu, wcale nie musisz biegać na siłownię i ćwiczyć do upadłego. Wystarczy trochę, ale systematycznie. Zobacz przykładowe ćwiczenia obniżające cholesterol.
Chcesz szybko zrzucić brzuch, ale nie wiesz jak się do tego zabrać? Internet pełen jest planów treningowych i porad dietetycznych dla kobiet i mężczyzn, które mają ułatwić zrzucenie brzucha, ale tak naprawdę kluczowe jest trzymanie się kilku prostych wskazówek. Sprawdź, jak zrzucić brzuch wprowadzając do swojego życia niezbędne nawyki żywieniowe i treningowe.
Trening na redukcję tkanki tłuszczowej, czyli trening odchudzający, powinien być precyzyjnie zaplanowany - ważna jest zarówno częstotliwość treningów, jak i ich różnorodność (aeroby, ćwiczenia siłowe, interwały). Poza planem treningowym należy zadbać o właściwą dietę, która pokryje zapotrzebowanie energetyczne pracujących mięśni. Poznaj najlepsze treningi na redukcję tkanki tłuszczowej i wypróbuj plan treningowy dla początkujących.
Szerokie biodra to bardzo kobieca cecha, coraz częściej uznawana za zaletę. Jednak kiedy szerokie biodra są nieproporcjonalne w stosunku do góry ciała, mogą sprawiać paniom pewien kłopot. Mimo wszystko, nic nie jest przesądzone. Istnieje wiele sposobów na optyczne i realne wyszczuplenie sylwetki, a jednym z nich są ćwiczenia na szerokie biodra, które wyrównują proporcje ciała. Sprawdź, jak ukryć szerokie biodra za pomocą ubioru oraz dowiedz się, co powinnaś robić, aby zrzucić nadmiar kilogramów z dolnych partii ciała.
Jeśli chcesz wysmuklić biodra, podpowiemy ci, jaką dietę i jakie ćwiczenia wybrać. Zaokrąglone biodra, pełne uda i pośladki świadczą o bezpiecznym dla zdrowia rozmieszczeniu tkanki tłuszczowej. Gdyby tkanka tłuszczowa gromadziła się na brzuchu, byłoby to niezdrowe. Zobacz zdjęcia z ćwiczeniami na zgrabne biodra.
Zastanawiasz się, jak schudnąć w tydzień 3, 5, a nawet 10 kg? Dieta i ćwiczenia będą twoimi największymi sprzymierzeńcami, jednak nawet z ich pomocą schudnięcie w tak krótkim czasie bez konsekwencji zdrowotnych nie jest raczej możliwe. Poznaj sposoby na to, jak schudnąć w tydzień i dowiedz się, ile kilogramów będziesz w stanie zrzucić przez 7 dni.
Zastanawiasz się, jak schudnąć z brzucha? Dieta i ćwiczenia nie działają? Być może na co dzień popełniasz proste błędy, które powodują odkładanie się tłuszczu w pasie. Uwierz, że można schudnąć z brzucha bez diety i bez forsownych treningów – wystarczy wprowadzić do swojego życia 6 zdrowych nawyków. Zobacz, jak schudnąć z brzucha bez wyrzeczeń.
Trening na spalanie tłuszczu ma swoje żelazne zasady, których przestrzeganie decyduje o skuteczności odchudzania. Żeby spalić tkankę tłuszczową, trzeba stosować określony rodzaj wysiłku, ćwiczyć nie krócej niż 30 minut dziennie i utrzymywać tętno w strefie „fat burning”. Poznaj 7 zasad treningu odchudzającego, dzięki którym w szybkim czasie osiągniesz wymarzoną sylwetkę.