Pajacyki - wyzwanie: 30 dni wykonywania pajacyków

2019-06-03 14:56 Anna Sierant

Wyzwanie: pajacyki to trening nastawiony na spalanie tkanki tłuszczowej, wzmocnienie mięśni, uczynienie całego ciała bardziej elastycznym oraz poprawienie koordynacji ruchowej. Podejmij 30-dniowe wyzwanie z pajacykami, a zobaczysz, jak szybko spalasz kalorie, a twoja sylwetka staje się szczuplejsza.

Pajacyki - to proste i znane wszystkim ćwiczenie wykonywane w szybkim tempie i regularnie na przestrzeni miesiąca pozwoli ci skutecznie zredukować tkankę tłuszczową i wzmocnić (ale nie powiększyć) mięśnie. Zmiany zauważysz zwłaszcza po jędrniejszych pośladkach, smuklejszych udach, mocniejszych plecach i ramionach. Co więcej, pajacyki poprawiają twoją kondycję - w końcu aby przez kilka minut bez przerwy je wykonywać zdecydowanie trzeba ją mieć.

Po wyzwaniu z pajacykami polepszy się także twoja koordynacja ruchowa i zdrowie - pajacyki działają korzystnie na układ sercowo-naczyniowy. Kolejnym plusem podjęcia 30-dniowego treningu złożonego z pajacyków jest fakt, że nie wymagają one użycia żadnego rodzaju sprzętu - nie jest ci potrzebna nawet mata.

Czytaj również: Trening na redukcję tkanki tłuszczowej

Pajacyki - zasady wyzwania

Zasady 30-dniowego wyzwania z pajacykami nie są skomplikowane: wystarczy konkretnego dnia, według przedstawionego przez nas planu treningowego, wykonywać ćwiczenie określoną ilość razy.

Wyzwanie podzieliliśmy na trzy wersje: dla osób początkujących oraz średnio zaawansowanych i zaawansowanych.

Na wyzwanie składa się wyłącznie wykonywanie pajacyków, pomiędzy poszczególnymi jego częściami pojawia się dzień przerwy - w ciągu całego miesiąca ćwiczymy przez 25 dni, a odpoczywamy przez 5. Wyzwanie z pajacykami pozwoli ci skutecznie spalić niemało kalorii - wykonując 100 pajacyków traci się ich około 150-200, a taką liczbę powtórzeń zrobisz już w pierwszych dniach treningu.

Czytaj również: Joga - 30-dniowe wyzwanie

Pajacyki - 30-dniowe wyzwanie

Legenda:

P - początkujący

Ś - średnio zaawansowani

Z- zaawansowani

Obok litery znajduje się liczba powtórzeń pajacyków do wykonania

Poniedziałek Wtorek Środa Czwartek Piątek Sobota Niedziela

P - 50

Ś - 100

Z - 150

odpoczynek

P - 55

Ś - 105

Z - 155

P - 65

Ś - 110

Z - 160

P - 75

Ś - 120

Z - 165

P - 85

Ś - 130

Z - 170

P - 95

Ś - 135

Z - 175

P - 100

Ś - 140

Z - 180

odpoczynek

P - 105

Ś - 145

Z - 185

P - 110

Ś - 150

Z - 190

P - 115

Ś - 155

Z - 195

P - 120

Ś - 165

Z - 200

P - 125

Ś - 170

Z - 205

P - 130

Ś - 175

Z - 210

odpoczynek

P - 135

Ś - 180

Z - 215

P - 140

Ś - 185

Z - 220

P - 145

Ś- 190

Z - 225

P - 150

Ś - 195

Z - 230

P - 155

Ś - 200

Z - 235

P - 160

Ś - 205

Z - 240

odpoczynek

P - 165

Ś - 210

Z - 245

P - 170

Ś - 215

Z - 250

P - 175

Ś - 220

Z - 255

P - 180

Ś - 225

Z - 260

P - 185

Ś - 230

Z - 265

P - 190

Ś - 230

Z - 270

odpoczynek

P - 195

Ś - 235

Z - 275

P - 200

Ś - 240

Z - 280

P - 205

Ś - 245

Z - 285

P - 210

Ś - 250

Z - 290

P - 215

Ś - 255

Z - 295

P - 220

Ś - 260

Z - 300

odpoczynek

Dlaczego warto podjąć 30-dniowe wyzwanie z pajacykami?

  • Pajacyki to trening całego ciała.
  • Pajacyki to świetny sposób na dodanie sobie energii.
  • Pajacyki ćwiczą i wzmacniają stawy i mięśnie.
  • Pajacyki przyspieszają tętno i usprawniają metabolizm.
  • Pajacyki uwalniają endorfiny, zmniejszając poziom stresu w organizmie.
  • Pajacyki poprawiają ukrwienie i dotlenienie organizmu.
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

W numerze 12/2019 "Zdrowia" wszystko o fizjoterapii, operacja "przez dziurkę", leczenie raka trzustki, kim jest asystent zdrowienia, zielone biuro, antyrakowe menu, idealna koloryzacja. Miesięcznik "Zdrowie" to pakiet rzetelnej wiedzy i sprawdzonych porad!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie 12/2019
KOMENTARZE
Olciaaa
|

Mam pytanie.Skoro sa 3 poziomy to jeden wykonujmy przez 30 dni,wiec w sumie 90 dni nam to zajmnie,tak?