Dieta wspomagająca trening na siłowni (WIDEO)

2018-12-06 14:11 Anna Jakimiuk

Dieta wspomagająca trening na siłowni powinna być przede wszystkim lekkostrawna. Co więc jeść, żeby mieć siłę do ćwiczeń? Zobacz wideo z poradami dietetyka i osób regularnie trenujących.

Regularne ćwiczenia na siłowni czy zajęcia fitness nie wystarczą, żeby osiągnąć upragnione efekty. Prawie równie ważne jak ćwiczenia jest to, co jemy.

Co jeść uprawiając sport?

1. Przed aktywnością fizyczną warto spożyć posiłek lekkostrawny,  np. świeżo wyciśnięty sok, który szybko się wchłonie i nie spowoduje uczucia pełności lub postawić lekkie sałatki, orzechy i jogurty.

Posiłek przed treningiem powinien składać się głównie z węglowodanów złożonych, które stopniowo będą uwalniać niezbędną do wysiłku energię.

Ważne! Po jedzeniu odczekaj 1,5-2 godz. - zbyt szybkie rozpoczęcie treningu może grozić gwałtownym podwyższeniem poziomu insuliny we krwi i równie nagłym opadnięciem z sił.

2. Na głód po treningu wybierz produkty gotowane lub grillowane. Unikaj potraw smażonych na głębokim tłuszczu.

Pamiętaj też o tym, żeby pierwszy posiłek po treningu zjeść nie wcześniej, niż 30 min. od zakończenia ćwiczeń.

Jak się odżywiać, by zbudować masę mięśniową?

Zobacz wideo:

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
KOMENTARZE
uyguygvuy
|

"Przed aktywnością fizyczną warto spożyć posiłek lekkostrawny, np. świeżo wyciśnięty sok, który szybko się wchłonie i nie spowoduje uczucia pełności"

A DALEJ ......

" Posiłek przed treningiem powinien składać się głównie z węglowodanów złożonych, które stopniowo będą uwalniać niezbędną do wysiłku energię."

Przecież sok owocowy ma duzo fruktozy czyli cukru prostego, wiec nijak ma sie do drugiej części.Nawet Pan/Pani dietetyk nie podpisał sie pod tym "artykułem" nic dziwnego bo wprowadza ludzi w bład