Zdrowe odżywianie

Reverse diet, czyli mówiąc po polsku odwrócona dieta, polega na tym, żeby jeść tak, aby uniknąć efektu jo-jo. Czyli ilość spożywanych kalorii jest zwiększana stopniowo. Zobaczcie, jakie są zasady Reverse diet, czyli diety odwróconej.
W walce o formę dieta jest niezwykle ważna. Niewłaściwie dobrane produkty potrafią utrudnić odchudzanie i walkę o formę. Co jeść, a czego absolutnie nie wolno? Jak dieta zmienia ciało?
Dietetyczne desery mogą być pysznym zamiennikiem standardowych słodkości. Dzięki kilku prostym trikom zwyczajny deser może stać się niskokalorycznym fit smakołykiem. To bardzo pocieszające, szczególnie dla osób, które są na diecie, ponieważ dietetyczne desery nie spowalniają procesu odchudzania. Poznaj 5 pomysłów na zdrowe fit desery dla odchudzających się.
Poznaj dietetyczne dania z kaszą: jaglaną, gryczaną, jęczmienną pęczak i kuskus. Kasze są skarbnicą błonnika ułatwiającego odchudzanie, witamin z grupy B, magnezu, cynku, żelaza, a niektóre z nich - jak np. jaglana - odkwaszają organizm. Oto 8 przepisów na dietetyczne dania z kaszą zaczerpnięte z książki "Adios kilogramos".
Wege Festiwal to największe w Polsce targi kuchni wegetariańskiej i wegańskiej, które odbywają się w różnych miastach Polski. Jest to jedyne miejsce, w którym zestawionych zostaje tak wiele rozmaitych dań i produktów. To dobra okazja do spotkania ze znajomymi, ale także do spróbowania zróżnicowanej kuchni bezmięsnej z całego świata.
Dietetyczny obiad nie musi być nudny! Oto 7 pomysłów na niskokaloryczny, a przy tym smaczny i odżywczy obiad, po którym długo będziesz odczuwać sytość. Włączając do swojej diety dania z rybami i potrawy wegetariańskie, urozmaicisz swój jadłospis i dostarczysz organizmowi wszystkich składników odżywczych. Poznaj 5 przepisów na dietetyczne obiady, które nie przekraczają 500 kcal.
Naturalne spalacze tłuszczu to tanie i zdrowe produkty powszechnie występujące w naturze, które pomagają w redukcji tkanki tłuszczowej. Naturalne spalacze kosztują zdecydowanie mniej niż specyfiki produkowane przez koncerny farmaceutyczne i w przeciwieństwie do nich nie zawierają podejrzanych substancji. Sprawdź, jakie efekty zyskasz dzięki naturalnym spalaczom tłuszczu i poznaj najlepsze z nich.
Czym zastąpić kupne słodycze, których głównym składnikiem są cukry proste, niekoniecznie potrzebne organizmowi do prawidłowego funkcjonowania? Zamiast pustych kalorii warto sięgnąć po zdrowe zamienniki słodyczy. Są równie smaczne, a przy okazji zdrowe. Poniżej znajdziesz przepisy na słodycze z marchewki, domowe batony orzechowe i ciastka owsiane.
Dietetyczne przekąski to zdrowa i smaczna alternatywa dla tuczących chipsów i słodyczy. Oprócz tego, że mają mało kalorii, zawierają cenne dla organizmu witaminy, mikroelementy oraz niezbędny w diecie błonnik. Zobacz 7 prostych przepisów na fit przekąski (chipsy z buraków, dietetyczne guacamole, owocowe smoothie i warzywa z dipem), które na długo zapewnią ci uczucie sytości i nie spowodują przybrania na wadze.
Wypróbuj przepisy na odchudzające koktajle z blendera ze szpinakiem, kiwi, grejpfrutem oraz innymi owocami i warzywami. Fit koktajle sprawdzą się na diecie odchudzającej, ponieważ zawierają dużo błonnika, który przyspiesza utratę wagi oraz daje uczucie sytości na długo. Poznaj przepisy na koktajle dietetyczne, dzięki którym szybciej schudniesz i uzupełnisz niedobory witamin w organizmie.
Zdrowe śniadanie możesz przygotować w 5 minut, więc już nie znajdziesz wymówki, aby wyjść z domu na głodniaka. Zapakowane do pojemnika sprawdzi się także jako zdrowe śniadanie do pracy. Poznaj 6 pomysłów na lekkie fit śniadania, które nie obciążą żołądka i dadzą ci energię na cały poranek.