Zdrowe odżywianie

Dieta pozwalająca zrzucić nadmiar tkanki tłuszczowej z nóg tak naprawdę nie istnieje, ponieważ nie ma produktów, które pomogłyby odchudzić tylko nogi. Ważne jest odpowiednie odżywanie, które przyczyni się do zrzucenia nadmiarów tłuszczu nie tylko z nóg, ale również z innych partii ciała. Zatem jak powinna wyglądać dieta osoby, która marzy o szczupłych nogach?
Jak dodać sobie energii w ciągu dnia? Sięgnij po naturalne energetyki! Naturalne "dopalacze" są jednocześnie zdrowe i bezpieczne dla naszego organizmu. Atrakcyjności dodaje im fakt, że można je kupić wszędzie, a każdy z nas z pewnością poradzi sobie z ich przygotowaniem. Jednak naturalne energetyki, to nie tylko substancje i produkty żywnościowe, ale także codzienne czynności, które stymulując krążenie krwi skutecznie cię rozbudzą! Sprawdź, jakie produkty sprawdzają się najlepiej w likwidowaniu zmęczenia i dowiedz się, jak dodać sobie energii dzięki naszej liście najlepszych, naturalnych energetyków.
Dieta na redukcję tkanki tłuszczowej nie musi być dużym obciążeniem dla organizmu i psychiki. Istnieją sposoby na schudnięcie, które są szybkie, skuteczne, a jednocześnie pozwalają zachować równowagę fizyczną i mentalną. Poznaj 5 sposobów na łatwą i efektywną redukcję proponowanych przez dietetyka Mikołaja Choroszyńskiego.
Znajomość BMR jest niezbędna, jeśli chcemy obliczyć swoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne. Wskaźnik BMR służy do określenia liczby kalorii spalanych przez organizm w ciągu doby, jednak tylko na poziomie, który pozwala utrzymać podstawowe funkcje życiowe. Aby na podstawie BMR wyliczyć dzienne zapotrzebowanie kaloryczne, trzeba uwzględnić też takie czynniki jak aktywność fizyczna i kalorie spalane podczas codziennych czynności. Poznaj wzór na obliczenie swojego BMR i całkowitej przemiany materii.
Ewa Chodakowska koktajle poleca jako zdrowy zamiennik deserów i słodkich przekąsek. Koktajle są szybkie i proste w przygotowaniu, a przy tym dają uczucie sytości na długo. Oto 5 zdrowych koktajli Ewy Chodakowskiej, m.in. ze szpinakiem i bananem, dzięki którym schudniesz i wzmocnisz organizm.
Wypróbuj przepisy na domowe batony energetyczne dla sportowców: biegaczy, kolarzy i osób trenujących fitness. Zrobione własnoręcznie batony oprócz tego, że dodają energii, są zdrowe i w 100% naturalne. Ich przygotowanie zajmie ci nie więcej niż kilkanaście minut. Przepisy na batony energetyczne pochodzą z książki Iwony Bates "Sportowe kalorie".
Zielone koktajle na bazie jarmużu, szpinaku czy z dodatkiem spiruliny to naturalny sposób na oczyszczenie organizmu z zalegających toksyn. Regularne picie zielonych koktajli pomaga w odchudzaniu, uzupełnia niedobory witamin i minerałów oraz dodaje energii. Zobacz 6 przepisów na superzdrowe koktajle z zielonych liści.
Na diecie może ci dość często doskwierać uczucie głodu, a wtedy ryzyko sięgnięcia po tuczącą przekąskę zwiększa się diametralnie... Jak sobie pomóc i opanować uporczywe "ssanie" w żołądku? Oto 8 skutecznych sposobów na głód, który dopada cię podczas diety.
Które zielone warzywa najbardziej pasują do koktajli? Poniżej znajdziecie listę najpopularniejszych warzyw, z których można sporządzać zielone koktajle. Zwróćcie uwagę, że ułożona jest w kolejności alfabetycznej, a nie w zależności od wartości odżywczej danego warzywa.
Zielone koktajle ze względu na swoje zalety przebojem zdobyły świat zdrowego żywienia! Choć zielone koktajle są tak nieskomplikowane, ich wartość odżywcza jest nie do przecenienia. Wśród korzyści płynących z ich spożywania można wymienić też redukcję masy ciała, wzrost poziomu energii, obniżenie łaknienia i zdrową czystą cerę. Poznaj 10 powodów, dla których warto pić zielone koktajle.