Zdrowe odżywianie

Masło orzechowe, choć ma sporo kalorii, może być zdrowym składnikiem diety. Trzeba tylko wybrać produkt o wysokiej zawartości orzechów, pozbawiony cukru i utwardzonych tłuszczów. Dobrym pomysłem jest zrobienie domowego masła orzechowego i to niekoniecznie z orzechów arachidowych - znacznie lepszym wyborem będą np. nerkowce czy migdały. Sprawdź, ile kalorii ma masło orzechowe, jakie ma właściwości i poznaj przepisy na zdrowe posiłki z kremem orzechowym nie tylko dla sportowców.
Swoje propozycje na dania fit w sieci prezentują m.in. Ewa Chodakowska, Anna Lewandowska czy Sylwia Szostak. Nic dziwnego, dania fit to bardzo ważny element dbania o sylwetkę. Właściwa dieta jest jeszcze ważniejsza niż same ćwiczenia. Potwierdzi to każda z wymienionych trenerek. Oto przepisy na dania fit inspirowane propozycjami trzech popularnych trenerek: Ewy Chodakowskiej, Anny Lewandowskiej, Sylwii Szostak. Które smakują naprawdę dobrze?
Poznaj 7 przepisów na dietetyczne lunchboxy do pracy - każdy zawiera od 200 do 450 kcal. Znajdziesz wśród nich m.in. lunchbox z kurczakiem i kuskusem, placuszki kukurydziane, dietetyczny chlebek bananowy czy sałatkę z zielonymi liśćmi, awokado i owocami. Przepisy są nie tylko fit, ale i zdrowe, na dodatek przygotujesz je błyskawicznie z prostych składników.
Oto 5 przepisów na pełne smaku i dietetyczne fast-foody do 300 kcal. Na diecie odchudzającej nie musisz rezygnować z fast foodów. Poznaj kilka trików, dzięki którym twoje ulubione dania takie jak pizza, hamburger czy tortilla staną się mniej kaloryczne.
Poznaj oryginalne przepisy na fitness śniadania! Każda propozycja ma nie więcej niż 300 kcal i dostarcza organizmowi wszystkich najpotrzebniejszych składników odżywczych. Fitness śniadania na długo dają uczucie sytości i odsuwają chęć sięgnięcia po niezdrowe przekąski. Wypróbuj 5 przepisów na smaczne i niskokaloryczne śniadania dla aktywnych osób.
Dieta pozwalająca zrzucić nadmiar tkanki tłuszczowej z nóg tak naprawdę nie istnieje, ponieważ nie ma produktów, które pomogłyby odchudzić tylko nogi. Ważne jest odpowiednie odżywanie, które przyczyni się do zrzucenia nadmiarów tłuszczu nie tylko z nóg, ale również z innych partii ciała. Zatem jak powinna wyglądać dieta osoby, która marzy o szczupłych nogach?
Jak dodać sobie energii w ciągu dnia? Sięgnij po naturalne energetyki! Naturalne "dopalacze" są jednocześnie zdrowe i bezpieczne dla naszego organizmu. Atrakcyjności dodaje im fakt, że można je kupić wszędzie, a każdy z nas z pewnością poradzi sobie z ich przygotowaniem. Jednak naturalne energetyki, to nie tylko substancje i produkty żywnościowe, ale także codzienne czynności, które stymulując krążenie krwi skutecznie cię rozbudzą! Sprawdź, jakie produkty sprawdzają się najlepiej w likwidowaniu zmęczenia i dowiedz się, jak dodać sobie energii dzięki naszej liście najlepszych, naturalnych energetyków.
Dieta na redukcję tkanki tłuszczowej nie musi być dużym obciążeniem dla organizmu i psychiki. Istnieją sposoby na schudnięcie, które są szybkie, skuteczne, a jednocześnie pozwalają zachować równowagę fizyczną i mentalną. Poznaj 5 sposobów na łatwą i efektywną redukcję proponowanych przez dietetyka Mikołaja Choroszyńskiego.
Znajomość BMR jest niezbędna, jeśli chcemy obliczyć swoje dzienne zapotrzebowanie kaloryczne. Wskaźnik BMR służy do określenia liczby kalorii spalanych przez organizm w ciągu doby, jednak tylko na poziomie, który pozwala utrzymać podstawowe funkcje życiowe. Aby na podstawie BMR wyliczyć dzienne zapotrzebowanie kaloryczne, trzeba uwzględnić też takie czynniki jak aktywność fizyczna i kalorie spalane podczas codziennych czynności. Poznaj wzór na obliczenie swojego BMR i całkowitej przemiany materii.
Ewa Chodakowska koktajle poleca jako zdrowy zamiennik deserów i słodkich przekąsek. Koktajle są szybkie i proste w przygotowaniu, a przy tym dają uczucie sytości na długo. Oto 5 zdrowych koktajli Ewy Chodakowskiej, m.in. ze szpinakiem i bananem, dzięki którym schudniesz i wzmocnisz organizm.
Wypróbuj przepisy na domowe batony energetyczne dla sportowców: biegaczy, kolarzy i osób trenujących fitness. Zrobione własnoręcznie batony oprócz tego, że dodają energii, są zdrowe i w 100% naturalne. Ich przygotowanie zajmie ci nie więcej niż kilkanaście minut. Przepisy na batony energetyczne pochodzą z książki Iwony Bates "Sportowe kalorie".
Zielone koktajle na bazie jarmużu, szpinaku czy z dodatkiem spiruliny to naturalny sposób na oczyszczenie organizmu z zalegających toksyn. Regularne picie zielonych koktajli pomaga w odchudzaniu, uzupełnia niedobory witamin i minerałów oraz dodaje energii. Zobacz 6 przepisów na superzdrowe koktajle z zielonych liści.