Treningi

Smukła sylwetka, sprężyste ciało – to marzenie każdej kobiety... byle nie kosztem wyrzeczeń. Polecamy program ćwiczeń pilates, który pozwala poprawić kondycję, zrzucić zbędne kilogramy i wyrzeźbić smukłą sylwetkę bez forsownych ćwiczeń. Ćwiczenia pilates można wykonywać samodzielnie w domu lub na zorganizowanych zajęciach.
Zaprezentowane ćwiczenia pilates, wzmocnią Twoje centrum, rozciągną kręgosłup i zapobiegną jego bólom. Ćwiczenia są statyczne i przeznaczone dla każdego. Po ich regularnym wykonywaniu poprawisz postawę, wyszczuplisz brzuch i rozluźnisz spięte mięśnie.
Poranne ćwiczenia postawią cię na nogi lepiej niż filiżanka mocnej kawy. W dodatku świetnie przygotują do aktywnego dnia, naładują pozytywną energią i ułatwią odchudzanie. Zobacz zdjęcia i opisy ćwiczeń, które najlepiej zrobić zaraz po przebudzeniu.
Ola Żelazo prezentuje zestaw ćwiczeń z butelkami, które wzmocnią i ukształtują twoją sylwetkę! Pobudzając do pracy mięśnie całego ciała, ujędrnisz pośladki, wyszczuplisz uda i pozbędziesz się niechcianych centymetrów. Sprawdź w galerii zdjęć, jak prawidłowo wykonać wszystkie ćwiczenia. Nie czekaj i już dziś rozpocznij trening z Olą Żelazo!
W kalendarzach imprez triathlonowych w Polsce znajdziemy dziesiątki terminów zawodów w całym kraju. Które cieszą się największą popularnością wśród zawodników i jakich starów nie wolno przegapić? Sprawdź, czy znasz nazwy wszystkich najważniejszych imprez triathlonowych.
Ola Żelazo – ekspert wformie24.pl. Instruktorka fitnessu, kulturystyki i pilatesu, zaliczana do pierwszej dziesiątki najlepszych trenerów personalnych w Polsce.
Źle sypiasz, nie radzisz sobie ze stresem, miewasz huśtawki nastrojów? Łagodne ćwiczenia jogi, opracowane z myślą o kobietach, to coś dla ciebie. Joga hormonalna wskazana jest dla kobiet, które cierpią na niedoczynność tarczycy, są w okresie menopauzy albo leczą niepłodność.
Stanisław Górski, 92-letni jogin z Bieszczad, budzi się z pierwszymi promieniami słońca. Robi krótką rozgrzewkę i... staje na głowie. - Joga dała mi siłę - mówi. - Dzięki niej po 60 latach życia zrealizowałem swoje marzenia.
Regularne ćwiczenia, zarówno z Sylwią Wiesenberg, jak i Ewą Chodakowską, zapewnią każdej kobiecie wymarzoną, zgrabną sylwetkę. Metody trenerek różnią się jednak intensywnością, ilością i sposobem wykonywania ćwiczeń. Zastanawiasz się, który trening będzie dla ciebie najlepszy? Sprawdź, na czym polegają metody znanych trenerek fitnessu i zacznij ćwiczyć już teraz!
Callanetics w latach 80. XX wieku okrzyknięty był sportem działającym cuda. Nie bez powodu, bo jedna godzina zajęć callanetics daje takie same efekty, co 20 godzin spędzonych na aerobiku. Dlaczego dziś tylko w niewielu ofertach klubów fitness można znaleźć callanetics?
Callanetics to jedne z najefektywniejszych ćwiczeń jakie wymyślono. Pierwsze efekty widać już po dwóch tygodniach regularnych ćwiczeń, bo 1 godzina spędzona na callaneticsie to równowartość 20 godzin aerobiku!
Callanetics czy pilates? Co jest lepsze? Zarówno na callanetics, jak i pilates składają się ćwiczenia, które wzmacniają wydolność organizmu, ujędrniają i rozciągają ciało, a także przyczyniają się do jego wyszczuplenia. Co zatem wybrać - callanetics czy pilates?

Zajęcia fitness modelujące i wyszczuplające sylwetkę. Rodzaje zajęć fitness: zumba, aerobik, joga, spinning, stretching, spalanie tłuszczu. Wszystko o treningach dla kobiet. ZDJĘCIA I WIDEO treningi w domu.