Treningi

Regularne ćwiczenia, zarówno z Sylwią Wiesenberg, jak i Ewą Chodakowską, zapewnią każdej kobiecie wymarzoną, zgrabną sylwetkę. Metody trenerek różnią się jednak intensywnością, ilością i sposobem wykonywania ćwiczeń. Zastanawiasz się, który trening będzie dla ciebie najlepszy? Sprawdź, na czym polegają metody znanych trenerek fitnessu i zacznij ćwiczyć już teraz!
Callanetics w latach 80. XX wieku okrzyknięty był sportem działającym cuda. Nie bez powodu, bo jedna godzina zajęć callanetics daje takie same efekty, co 20 godzin spędzonych na aerobiku. Dlaczego dziś tylko w niewielu ofertach klubów fitness można znaleźć callanetics?
Callanetics to jedne z najefektywniejszych ćwiczeń jakie wymyślono. Pierwsze efekty widać już po dwóch tygodniach regularnych ćwiczeń, bo 1 godzina spędzona na callaneticsie to równowartość 20 godzin aerobiku!
Callanetics czy pilates? Co jest lepsze? Zarówno na callanetics, jak i pilates składają się ćwiczenia, które wzmacniają wydolność organizmu, ujędrniają i rozciągają ciało, a także przyczyniają się do jego wyszczuplenia. Co zatem wybrać - callanetics czy pilates?
Jestem biegaczem, mam 48 lat, od 6 lat w miarę regularnie biegam co drugi dzień. Kilka miesięcy temu brałem udział w zawodach, imprezie rekreacyjnej (pokonałem dystans 10 km), z czego jestem bardzo dumny. Dużo teraz biegam, bo 30 km tygodniowo i szybko zużywają mi się buty. Moim celem jest zdrowie, a nie jakiś wyczyn. Czy w związku z tym warto kupować do biegania buty firmowe, drogie, które kosztują kilkaset złotych? Z doświadczenia własnego wiem, że drogie buty tak samo szybko się zużywają jak tańsze.
Na jakie partie mięśni będzie działał steper - chodzi mi głównie o to, czy nie będę mieć zbyt umięśnionych łydek i czy jakieś efekty na pupie i udach będzie widać. Na ławce ukośnej pracują mięśnie brzucha, ale które mięśnie jeszcze? A na orbitreku które partie pracują?
Czy przy nadciśnieniu można trenować na tym sprzęcie?
Znowu trenuję. Tym razem do treningu wracam powoli, bo waga mi podskoczyła i nie chcę się przeciążyć. Truchtam 3 x w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) 3x10 z przerwami 3. Chciałabym włączyć do treningu rower - we wtorki i czwartki. Jaki objętościowo powinien być mój trening rowerowy, żeby uzupełnił bieganie?
Mam z figurą taki problem, że szczególnie po bokach brzucha i na brzuchu mam za dużo tłuszczu. Ogólnie jestem chuda i ostatnio często moi znajomi pytają, czy nie jestem w ciąży. Tak przytyłam, jak zaczęłam pracować - tłumaczę i muszę cały dzień siedzieć przy komputerze. Czy mógłby pan poradzić jak można pozbyć się tłuszczu w tych miejscach. Tylko powiem, że po operacji stawów mi nie wolno obciążać kolana. Bieganie, skakanie, fitness - jeżeli jest za dużo stepu, też odpada.
Interesuje mnie działanie pasa neoprenowego, który podczas ćwiczeń zakładany jest w talii i powoduje zwiększenie temperatury ciała w tym miejscu. Na ile jest prawdą, że przyczynia się również do szybszego spalania tkanki tłuszczowej w tym miejscu?
Mam 18 lat i biegam z przerwami od ponad 3 lat biegi długodystansowe. Bolą mnie stawy kolanowe, coś mi w nich chrupie. Czasem bolą mnie jakiś czas, ale później przechodzi. Mam kłopoty z przysiadami i wchodzeniem po schodach. Boli mnie staw kolanowy tylko w lewej nodze. Oczywiście mam odpowiednie obuwie z amortyzacją itd. Czy taka dolegliwość jest normalna w tak młodym wieku? Czy mogę nadal biegać i jak dbać o stawy bym mógł biegać do późnej starości?
Od dwóch lat regularnie biegam i chodzę na treningi. Ja biegam wieczorem, jakieś 4h przed snem. Słyszałam jednak, że lepiej to robić rano, jeszcze przed śniadanie. Wpływa to ponoć korzystnie na sylwetkę i samopoczucie. Czy pora dnia ma znaczenie?? Jak często należy biegać?? Czy codzienne bieganie nie jest za bardzo wycieńczające dla organizmu (mam na myśli godzinę dziennie + 30 min dodatkowych ćwiczeń). Jak ćwiczyć by nie rozbudowywać mięśni? Pomimo, że ilość tłuszczu w organizmie jest u mnie poniżej normy, to masa ciała i sylwetka nie wskazują na to. Czy jest to kwestia tylko ilości powtórzeń? Jakie obciążenia brać na ręce podczas biegania, by ich nie rozbudowywać? Jakie znaczenie maja przerwy między ćwiczeniami na brzuch? Jakie ćwiczenia są najlepsze na pozbycie się "boczków"? Czy lepiej zrobić szybko 100 brzuszków czy pomału z 2 sek przytrzymać przy napiętych mięśniach brzucha?

Zajęcia fitness modelujące i wyszczuplające sylwetkę. Rodzaje zajęć fitness: zumba, aerobik, joga, spinning, stretching, spalanie tłuszczu. Wszystko o treningach dla kobiet. ZDJĘCIA I WIDEO treningi w domu.