Ćwiczenia pilates z Olą Żelazo [WIDEO]

2014-06-09 14:11 Ola Żelazo

Zaprezentowane ćwiczenia pilates, wzmocnią Twoje centrum, rozciągną kręgosłup i zapobiegną jego bólom. Ćwiczenia są statyczne i przeznaczone dla każdego. Po ich regularnym wykonywaniu poprawisz postawę, wyszczuplisz brzuch i rozluźnisz spięte mięśnie.

Wykonuj trening pilatesowy 3 razy w tygodniu. Możesz go połączyć z treningiem z piłką, a także z treningiem na zgrabne nogi. Dzięki temu otrzymasz 20-minutowy trening wyszczuplająco-wzmacniająco-rozciągający.

Teraz już naprawdę nie będzie miejsca na wymówki związane z brakiem czasu czy nudnymi ćwiczeniami. Możesz je łączyć wedle nastroju, dyspozycyjności i wykonywać ćwiczenia praktycznie w każdym miejscu, w którym w danym momencie się znajdziesz. Pamiętaj, że regularność jest kluczem do sukcesu. Postaw sobie cele i realizuj je wspólnie ze mną.

Przygotuj wygodny strój, dobry nastrój (gwarantuje poprawę na jeszcze lepszy) i zapraszam do ćwiczeń!

Rozwijamy nasz serwis dzięki wyświetlaniu reklam.

Blokując reklamy, nie pozwalasz nam tworzyć wartościowych treści.

Wyłącz AdBlock i odśwież stronę.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

W numerze 12/2019 "Zdrowia" wszystko o fizjoterapii, operacja "przez dziurkę", leczenie raka trzustki, kim jest asystent zdrowienia, zielone biuro, antyrakowe menu, idealna koloryzacja. Miesięcznik "Zdrowie" to pakiet rzetelnej wiedzy i sprawdzonych porad!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie 12/2019
KOMENTARZE
Kate
|

Witam, czy byłoby możliwe przesłanie mi dalszych ćwiczeń na prywatny mail?