Killer Ewy Chodakowskiej – na czym polega najbardziej wymagający trening "trenerki wszystkich Polek"?

2015-01-22 12:56 Karolina Gołoś

Killer - program treningowy, którego pełna nazwa brzmi Spalanie i Modelowanie, to najskuteczniejszy ze sposobów Ewy Chodakowskiej na zrzucenie zbędnych kilogramów. W ciągu 40 minut intensywnych ćwiczeń można spalić nawet 600 kilokalorii. Jak to zrobić?

Killer Ewy Chodakowskiej to program treningowy dla osób zaawansowanych. W formie niezwykle prosty, angażuje do pracy całe ciało i nie daje czasu na choćby chwilę wytchnienia. Dzięki temu, choć trudny, to jest też niezwykle skuteczny. 45-minutowy zestaw ćwiczeń wymaga naprawdę doskonałej kondycji, dlatego jeśli dopiero zaczynasz przygodę z Ewą Chodakowską i jej treningami, spróbuj programu nieco łatwiejszego, np. Skalpela.

Program treningowy Killer: na czym polega?

Trening Ewy Chodakowskiej składa się z trzech bloków intensywnych ćwiczeń, podzielonych przerwami, podczas których wykonujemy ćwiczenia kardio, przy okazji regulując oddech. Jeden blok składa się z serii ćwiczeń, które należy powtórzyć trzykrotnie. Ćwiczenia skupiają się głównie na pracy nóg i mięśni brzucha. W wykonaniu nie są skomplikowane, jednak tempo narzucone przez trenerkę i ilość wykonywanych powtórzeń potęgują wysiłek.

To właśnie interwały (trening interwałowy) stoją za efektywnością Killera. Podczas treningu organizm pracuje przez cały czas, zmienia się tylko obszar eksploatowanych mięśni. 5-minutowy trening kardio zwiększa wydajność i poprawia kondycję, zaś 10-minutowe zestawy ćwiczeń siłowych wzmacniają poszczególne partie ciała.

Niestety, u większości osób pierwsze zderzenie z Killerem to gwarantowane zakwasy, ale nie warto poddawać się na starcie. Na początku tylko w nielicznych przypadkach udaje się zrobić trening poprawnie i w całości, ale sukcesywne ćwiczenia (2-3 razy w tygodniu) pozwolą na dość szybką poprawę formy, a moment w którym wykonamy całego Killera, da ogrom satysfakcji.

To ci się przyda

Ważne jest, aby ćwiczenia wykonywać w odpowiednim tempie, co szczególnie na początku może być bardzo trudne, bo Killer, jak sama nazwa wskazuje, jest naprawdę wymagający.

Zobacz pojedynek Ewy Chodakowskiej i Dziarskiego Dziadka

Dzień Dobry TVN/x-news

Jakie efekty daje Killer Ewy Chodakowskiej?

Tym co różni Killera od innych treningów Ewy Chodakowskiej jest rozbudowany blok ćwiczeń kardio, pomagających w pozbyciu się zbędnych kilogramów i poprawieniu wytrzymałości. Na tę część treningu składają się głównie ćwiczenia takie jak: pajacyki, bieg w miejscu czy podskoki. Co ciekawe, paradoksalnie to właśnie ta część daje chwilę na wyregulowanie oddechu. Nawet jeśli bardziej zależy nam na wyrzeźbieniu mięśni niż na spaleniu kalorii, nie rezygnujmy z tego bloku. To właśnie ćwiczenia kardio poprawią kondycję oraz krążenie.

Uwaga! Osoby szczupłe decydujące się na trening Killer mogą liczyć się z rozrostem mięśni ud i łydek, dlatego jeśli masz masywne nogi, Killer nie jest raczej dla ciebie.

Bloki ćwiczeń siłowych, bazujących głównie na spięciach brzucha i pracy ud oraz pośladków pomagają wyrzeźbić sylwetkę i pozbyć się z obwodów kilku centymetrów. Jeśli na początku treningu z Killerem Ewy Chodakowskiej nie jesteś w stanie wykonać całego programu ćwiczeń, wykonaj tylko 1-2 cykle i przejdź od razu do rozciągania. Kiedy poczujesz się pewniej, spróbuj przetrwać cały trening.

Zalety Killera

Wysoki poziom trudności Killera ma wpływ na jego efektywność. Oprócz pozytywnych zmian w wyglądzie, poprawne wykonanie tego treningu daje ogromną satysfakcję, bo wymaga on od nas pełnego zaangażowania i dużej dozy samozaparcia. Jakie są zalety Killera?

  • poprawa kondycji i wytrzymałości;
  • wzmocnienie mięśni brzucha i nóg;
  • utrata zbędnych kilogramów;
  • dotlenienie organizmu;
  • podniesienie poziomu serotoniny (hormonu szczęścia).

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
KOMENTARZE
mimi
|

ja po 3 dziecku juz po miesiacu zaczelam cwiczyc killer. najpierw wytrzymywałam 20 min ale po 2 tyg robiłam cały.

KAte
|

za pierwszym razem udało mi się zrobić cały trening, niektóre ćwiczenia już pod koniec lekko na odwal się. Nie mam świetnej kondycji i mega cieszyłam się że mi się udało :3

edi
|

pierwszy raz wytrwałam aż 12 minut :))) ale za drugim już do końca, robię cały, chociaż mam gorsze dni i zwalniam tempo, to ta satysfakcja po zakończeniu jest nie do opisania, że się udało dałam radę a tłuszczyk się spala :))))

Kaja
|

Jakie jeszcze treningi Ewy możecie jeszcze polecić?

KRECHA
|

I tak najlepszy jest FITNESS BLENDER NA YT. :)

di
|

naucz się pisać poprawnie bo kłamiesz

duza
|

czarna polecam na brzusio 17min trening na plaski brzuch.przepis na sukces,szczegolnie 3 seria jest rewelacyjna na boczki. ja cwicze 4 msce,- 6kg i - 9 cm w talii. jeszcze 15kg przede mna. zaczynalam od skalpela ale po dwoch tyg bol plecow byl nie do zniesienia,przeszlam na turbo/trening dla detocell.i w koncu killer. teraz robie mieszanke:jednego dnia killer;drugiego zaczynam 30min caly trening Ewy Chodakowskiej(detocell),potem przechodze na killer od 30 min,jednak nie wykonuje trzeciego powtorzenia,tylko robie 3 zestaw zplaskiego brzucha. efekty i samopoczucie-mega!!

Czarna
|

Witaj
Od dwóch dni ćwiczę,skalpel bardzo mi się spodobał ,killer mnie wykończył.
Chciałam poprawić że chodziłam na siłownie i wiem co to znaczy ćwiczenia i pot,jednak zbraku czasu musiałam zrezygnować.
Następnie rzuciłem palenie jakieś 4 miesiące temu dla mnie ogromny sukces ale i stres.Przytyłam chociaż uważam co jem .
Chcę wrócić do formy jakieś 3kg mniej no i wytrenować brzuch i pozbyć się boczków.
Jakie ćwiczenia wybrać?