Killer Ewy Chodakowskiej – na czym polega najbardziej wymagający trening "trenerki wszystkich Polek"?

2015-01-22 12:56

Killer - program treningowy, którego pełna nazwa brzmi Spalanie i Modelowanie, to najskuteczniejszy ze sposobów Ewy Chodakowskiej na zrzucenie zbędnych kilogramów. W ciągu 40 minut intensywnych ćwiczeń można spalić nawet 600 kilokalorii. Jak to zrobić?

Killer Ewy Chodakowskiej to program treningowy dla osób zaawansowanych. W formie niezwykle prosty, angażuje do pracy całe ciało i nie daje czasu na choćby chwilę wytchnienia. Dzięki temu, choć trudny, to jest też niezwykle skuteczny. 45-minutowy zestaw ćwiczeń wymaga naprawdę doskonałej kondycji, dlatego jeśli dopiero zaczynasz przygodę z Ewą Chodakowską i jej treningami, spróbuj programu nieco łatwiejszego, np. Skalpela.

Program treningowy Killer: na czym polega?

Trening Ewy Chodakowskiej składa się z trzech bloków intensywnych ćwiczeń, podzielonych przerwami, podczas których wykonujemy ćwiczenia kardio, przy okazji regulując oddech. Jeden blok składa się z serii ćwiczeń, które należy powtórzyć trzykrotnie. Ćwiczenia skupiają się głównie na pracy nóg i mięśni brzucha. W wykonaniu nie są skomplikowane, jednak tempo narzucone przez trenerkę i ilość wykonywanych powtórzeń potęgują wysiłek.

To właśnie interwały (trening interwałowy) stoją za efektywnością Killera. Podczas treningu organizm pracuje przez cały czas, zmienia się tylko obszar eksploatowanych mięśni. 5-minutowy trening kardio zwiększa wydajność i poprawia kondycję, zaś 10-minutowe zestawy ćwiczeń siłowych wzmacniają poszczególne partie ciała.

Niestety, u większości osób pierwsze zderzenie z Killerem to gwarantowane zakwasy, ale nie warto poddawać się na starcie. Na początku tylko w nielicznych przypadkach udaje się zrobić trening poprawnie i w całości, ale sukcesywne ćwiczenia (2-3 razy w tygodniu) pozwolą na dość szybką poprawę formy, a moment w którym wykonamy całego Killera, da ogrom satysfakcji.

To ci się przyda

Ważne jest, aby ćwiczenia wykonywać w odpowiednim tempie, co szczególnie na początku może być bardzo trudne, bo Killer, jak sama nazwa wskazuje, jest naprawdę wymagający.

Zobacz pojedynek Ewy Chodakowskiej i Dziarskiego Dziadka

Dzień Dobry TVN/x-news

Jakie efekty daje Killer Ewy Chodakowskiej?

Tym co różni Killera od innych treningów Ewy Chodakowskiej jest rozbudowany blok ćwiczeń kardio, pomagających w pozbyciu się zbędnych kilogramów i poprawieniu wytrzymałości. Na tę część treningu składają się głównie ćwiczenia takie jak: pajacyki, bieg w miejscu czy podskoki. Co ciekawe, paradoksalnie to właśnie ta część daje chwilę na wyregulowanie oddechu. Nawet jeśli bardziej zależy nam na wyrzeźbieniu mięśni niż na spaleniu kalorii, nie rezygnujmy z tego bloku. To właśnie ćwiczenia kardio poprawią kondycję oraz krążenie.

Uwaga! Osoby szczupłe decydujące się na trening Killer mogą liczyć się z rozrostem mięśni ud i łydek, dlatego jeśli masz masywne nogi, Killer nie jest raczej dla ciebie.

Bloki ćwiczeń siłowych, bazujących głównie na spięciach brzucha i pracy ud oraz pośladków pomagają wyrzeźbić sylwetkę i pozbyć się z obwodów kilku centymetrów. Jeśli na początku treningu z Killerem Ewy Chodakowskiej nie jesteś w stanie wykonać całego programu ćwiczeń, wykonaj tylko 1-2 cykle i przejdź od razu do rozciągania. Kiedy poczujesz się pewniej, spróbuj przetrwać cały trening.

Zalety Killera

Wysoki poziom trudności Killera ma wpływ na jego efektywność. Oprócz pozytywnych zmian w wyglądzie, poprawne wykonanie tego treningu daje ogromną satysfakcję, bo wymaga on od nas pełnego zaangażowania i dużej dozy samozaparcia. Jakie są zalety Killera?

  • poprawa kondycji i wytrzymałości;
  • wzmocnienie mięśni brzucha i nóg;
  • utrata zbędnych kilogramów;
  • dotlenienie organizmu;
  • podniesienie poziomu serotoniny (hormonu szczęścia).

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.