Małgorzata Rozenek pokazuje, jak wraca do formy. Ma co gubić?

2020-08-22 23:12 Magda Mazurek

Małgorzata Rozenek-Majdan to gwiazda, która wiele wysiłku wkłada w powrót do formy po porodzie. Nie wstydzi się swojego ciała, a ćwiczenia, które wykonuje nie są obciążające. Wraca do formy z głową - zobaczcie, jak. I jak wiele ją to kosztuje...

Jeśli wydaje się wam, że Małgorzata Rozenek ma świetną figurę w tydzień po porodzie, to sama celebrytka odpowiada, że tak nie jest. - Zdjęcia, które oglądacie na insta to często jedno zdjęcie wybrane z bardzo wielu zrobionych. Po tylu latach po prostu wiem jak się ustawić żeby wyglądać lepiej, szczuplej, korzystniej, ale nie chcę, tworzyć jakiejś nieistniejącej rzeczywistości i dlatego pokazuje Wam jak teraz wyglądam - pisze w jednym z postów. I pokazuje swoje ciało:

Wyświetl ten post na Instagramie.
Dziewczyny, wiele z Was pisze do mnie co zrobiłam, że tak szybko wróciłam do formy🤔😁Każdej z Was odpisuje, że do formy to mi jeszcze bardzo daleko. Zdjęcia, które oglądacie na insta to często jedno zdjęcie wybrane z bardzo wielu zrobionych. Po tylu latach po prostu wiem jak się ustawić żeby wyglądać lepiej, szczuplej, korzystniej, ale nie chcę, tworzyć jakiejś nieistniejącej rzeczywistości i dlatego pokazuje Wam jak teraz wyglądam 😁 Wciąż zostało mi 12 nadprogramowych kilogramów🤨 (to zdjęcie, tez jest najlepszym z kilkudziesięciu jakie mi Tadzio zrobił 😂) 12 kg które będę chciała w miarę szybko, ale najważniejsze zdrowo zrzucić 🤸‍♀️🏋️‍♀️🧘‍♀️ Do końca połogu (wtedy można zacząć ćwiczyć po cc) zostało mi 3 tyg. Zaczynam już powoli myśleć jak się za cały proces zabrać. Chce to zrobić z głową i bez krzywdy dla siebie i pokarmu. Chciałabym Henia jeszcze dłuższy czas pokarmić. Wiem ze nie będzie łatwo, ani ze nie ma drogi na skróty, ale niemożliwe nie istnieje, wiec wierzę, że się uda 💪😁 a tymczasem jestem grubaską 🤷‍♀️😁ale najważniejsze że jestem bardzo szczęśliwą grubaską. Bo naprawdę są na świecie ważniejsze rzeczy niż rozmiar, który nosimy 💁‍♀️😁 wiec jak znowu pomyślicie, że szybko wróciłam do formy, wróćcie do tego zdjęcia 😂 tymczasem Henryk zażyczył sobie cycatego (mleka) 😂😂😂 więc opuszczę Was po angielsku 😘 dla nie wtajemniczonych: jeżeli jest mleko łaciate, to jest też cycate 😂😂😂 życzę Wam jeszcze na koniec dużo ciekawszej soboty niż moja, chociaż każda prawdopodobnie będzie, bo poprzeczka nie jest zawieszona bardzo wysoko 😂 Post udostępniony przez Małgorzata Rozenek-Majdan (@m_rozenek)

Powrót do formy wymaga pracy - zarówno tej czysto fizycznej, jak i odpowiedniej diety. W końcu 12 nadprogramowych kilogramów nie zniknie samo. I Rozenek pokazuje, jak powoli wraca do formy. Ćwiczenia, które wykonuje są dopasowane do jej stanu - a gwiazda jest po cesarskim cięciu, które z zasady uniemożliwia pewne ćwiczenia. 

Polecamy: Jak szybko wymodelować brzuch, uda i pośladki

Podjęcie ćwiczeń zaleca się na 8 tygodni po wykonaniu cesarskiego cięcia, czyli po zakończeniu okresu połogu. Należy pamiętać, że najbardziej w ciąży rozciągnęły się mięśnie proste i poprzeczne brzucha. Warto więc rozpocząć treningi skupiając się właśnie na tych mięśniach. Jednak do spalenia pozostaje tkanka tłuszczowa, która nagromadziła się także na udach i na pupie. Warto też wzmacniać mięśnie ramion, bo przecież właśnie w nich tulić będziesz jeszcze długo maluszka.

Czytaj też: Plank (deska) - jak prawidłowo zrobić deskę?

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
KOMENTARZE