Monika Kołakowska – ćwiczenia i dieta. Jakie efekty dają jej treningi?

2018-09-06 9:17 Małgorzata Kośla, instruktorka fitness

Monika Kołakowska to trenerka fitness zyskująca coraz większą popularność w sieci. Treningi Kołakowskiej są oparte przede wszystkim na systemie interwałowym i treningu siłowym, co daje maksymalne efekty w odchudzaniu i rzeźbieniu sylwetki. Monika Kołakowska zasłynęła w internecie za sprawą krótkich i efektywnych treningów tabaty, a jej oferta w serwisie YouTube wciąż się rozrasta! Sprawdź, kim jest Monika Kołakowska, jaka jest jej dieta i sposoby na piękną figurę oraz dowiedz się więcej o treningach, które proponuje swoim fanom.

Monika Kołakowska pojawiła się w internecie kilka lat temu i od tamtej pory jej rozpoznawalność stale wzrasta. Do jej sukcesu przyczynił się nie tylko fakt, że jest dziewczyną Sylwestra Wardęgi, ale także to, że treningi Kołakowskiej przynoszą błyskawiczne i zadowalające efekty. Sama trenerka może pochwalić się idealną figurą, którą z pewnością motywuje niejedną kobietę do pracy nad ciałem.

Jaki jest jej sekret? Dieta Monika Kołakowskiej opiera się na zbilansowanym żywieniu, a treningi, które wykonuje to dokładnie te same zestawy, jakie proponuje swoim fanom! Szczerość i wiarygodność popularnej trenerki przynoszą jej coraz więcej zwolenników, a zestawy treningowe na brzuch oraz treningi tabaty Kołakowskiej biją rekordy wyświetleń na YouTubie.

Posłuchaj i dowiedz się kim jest Monika Kołakowska i jaka jest jej dieta. To materiał z cyklu DOBRZE POSŁUCHAĆ. Podcasty z poradami.

Kim jest Monika Kołakowska?

Monika Kołakowska jest znaną w sieci trenerką fitness, która rozpoczęła karierę w internecie za namową swojego chłopaka Sylwestra Wardęgi – popularnego w Polsce i na świecie youtubera. Szybko zdobyła sympatię i uznanie śledzących ją na portalach społecznościowych fanów (na Instagramie śledzi ją już ponad 51 tysięcy obserwujących, a w serwisie YouTube ma odnotowane ponad 110 tysięcy subskrypcji!). Jej popularność rośnie z każdym dodanym filmem treningowym. Treningi, które proponuje są niezwykle lubiane przez kobiety, a interwały, tabata i trening siłowy, to trzy podstawowe rodzaje treningów, które oferuje na swoich kanałach Kołakowska. Od niedawna można ją także zobaczyć w telewizji, np. w programach śniadaniowych, gdzie opowiada o swojej działalności i prowadzi poranne treningi dla widzów.

Sprawdź też:

Wyzwanie Mel B - efekty i harmonogram ćwiczeń na 30 dni

"Skalpel" Ewy Chodakowskiej - zasady, efekty, opinie o treningu

Anna Lewandowska - co je i jak ćwiczy?

Ćwiczenia Moniki Kołakowskiej

Monika proponuje swoim widzom przede wszystkim treningi interwałowe, dzięki którym można zgubić zbędne kilogramy, przyspieszyć metabolizm, pozbyć się cellulitu i nadmiernej tkanki tłuszczowej. Kołakowska znana jest głównie z treningów tabaty, od których zaczynała swoją przygodę trenerki, vlogerki i motywatorki fitness.

Ćwiczenia, które można znaleźć na jej filmikach treningowych, to przede wszystkim ćwiczenia funkcjonalne i siłowe. Nie braknie tam podstawowych ćwiczeń takich jak przysiady, brzuszki, pajacyki, wykroki i pompki, ale jest też także ich mnóstwo ciekawych i efektywnych wariantów. Kołakowska układa swoje zestawy treningowe na bazie systemu interwałowego, który nie tylko doskonale spala kalorie, ale także przyczynia się do rzeźbienia mięśni. Jej treningi trwają od 4 do 45 minut i zawsze składają się z trzech komponentów: rozgrzewki, części głównej oraz rozciągania. Popularne treningi Moniki Kołakowskiej to np. „TRENING NA PŁASKI BRZUCH / ABS WORKOUT”, „METAMORFOZA - INTERWAŁOWY TRENING SPALAJĄCY 30 MINUT”, „Odchudzająca Tabata”, „Trening modelujący pośladki i brzuch”.

Na kanale YouTube Moniki Kołakowskiej można znaleźć trzy grupy treningów: treningi odchudzające, brzuch i boczki, tabaty oraz ćwiczenia na pośladki. Trenerka fitness ma na swoim kanale ponad 100 różnych zestawów ćwiczeń, więc każdy znajdzie tam coś dla siebie.

Czytaj też: Bungee fitness - na czym polega? Jaka jest cena zajęć?

Zobacz trening Moniki Kołakowskiej, dzięki któremu spalisz 600 kcal!

Dieta Moniki Kołakowskiej

Dieta Moniki Kołakowskiej opiera się przede wszystkim na zbilansowanym żywieniu. Trenerka fitness nie stroni od pełnoziarnistych produktów, takich jak kasze, ryże i makarony, oraz zdrowych tłuszczy roślinnych zawartych w nasionach i orzechach. W diecie Kołakowskiej nie znajdziemy fast-foodów oraz produktów wysoko przetworzonych. Zamiast słodyczy Kołakowska w ramach przekąski decyduje się na orzechy laskowe, wafle ryżowe czy suszone owoce, ale zawsze robi to w pierwszej połowie dnia lub po wysiłku fizycznym.

Owoce i warzywa to duża część diety Moniki Kołakowskiej, ale warto podkreślić, że wybiera ona jedynie te z targu lub z pewnych źródeł, ponieważ w obecnych czasach owoce i warzywa kupowane w marketach mogą nam bardziej zaszkodzić niż pomóc.

Trenerka zjada pięć posiłków dziennie w regularnych odstępach czasowych tak, aby nie dopuścić do uczucia głodu i nadmiernego podjadania. Kołakowska dba także o to, aby pić duże ilości wody i w jej przypadku jest to od 2 do 4 litrów płynu.

Czytaj też: Przepisy na koktajle odchudzające z kurkumą, chili, imbirem

Efekty ćwiczeń z Moniką Kołakowską

Rezultaty ćwiczeń z Moniką Kołakowską zadowolą na pewno niejedną kobietę, która chce zrzucić zbędne kilogramy oraz utrzymać ciało w dobrej formie i kondycji fizycznej. Pierwsze efekty regularnych treningów z popularną motywatorką fitness pojawiają się już po dwóch tygodniach. Kołakowska przygotowuje także całe miesięczne wyzwania treningowe, podczas których pracuje się nad poszczególnymi partiami ciała, przede wszystkim kłopotliwym brzuchem i pośladkami. Przy regularnych treningach i zbilansowanej diecie efekty ćwiczeń z Moniką Kołakowską mogą zostać z nami na lata.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.

NOWY NUMER

Czytaj e-wydanie cenie 1,00 zł i zyskaj dostęp do numerów archiwalnych! W nr 6/2020 "Zdrowia" m.in.: jak działają jelita, 10 pytań o wazektomię, uzależnienia a płeć, dłonie pod ochroną, ćwiczenia na smukłe nogi. "Zdrowie" to 76 stron rzetelnej wiedzy!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie  6/2020
KOMENTARZE