POWER COMBO - na czym polega? Przykładowy zestaw ćwiczeń power combo

2015-08-13 9:35

Power combo to godzinny trening siłowy wykorzystujący masę własnego ciała. POWER COMBO to ćwiczenia aerobowe połączone ze stretchingiem i odpowiednią dietą. Ćwiczenia są bardzo angażujące i bardzo męczące z powodu intensywności i tempa, a godzinny trening zakłada tylko bardzo krótkie, 20-sekundowe przerwy.

POWER COMBO - dlaczego staje się coraz bardziej popularne?

Zmiany w rzeźbie ciała widoczne są już po miesiącu intensywnych ćwiczeń POWER COMBO. Największe efekty wizualne widoczne są na brzuch u udach, ale wyraźnie zmienia się też ogólna kondycja ciała. Uczestnicy zajęć z Power Combo mówią, że to nie tylko ćwiczenia, ale styl życia. Jedną z zaangażowanych w Power Combo osób jest aktorka Joanna Jabłczyńska.

Po co ćwiczyć power combo?

Power combo to pokonywanie własnych granic. Morderczy wycisk dodający energii i działający na sylwetkę oraz zbilansowana dieta. To metoda dla tych, którzy wysiłek fizyczny uważają za sposób na zachowanie zdrowia.

Summer challenge – jeden z projektów warszawskiego studia z power combo

Projekt polegający na wymodelowaniu sylwetki jeszcze przed latem. 16-tygodniowy program zakłada oprócz regularnych ćwiczeń power combo także indywidualny program treningowy, wskazówki żywieniowe i monitorowanie postępów. Założenia są bardzo restrykcyjne, a za ich nieprzestrzeganie grożą żółte kartki. Złamanie którejś z nich może skutkować nawet wykluczeniem z kontynuacji wspólnych ćwiczeń. Pomimo poważnych restrykcji, które każdy uczestnik musi na siebie nałożyć, summer challenge cieszy się popularnością, a chętnych jest więcej niż miejsc.

POWER COMBO - jak ćwiczyć samodzielnie?

Trening jest zróżnicowany. Aktywność ma poprawić metabolizm, poprawić rzeźbę ciała i wydolność organizmu.

Przykładowy zestaw ćwiczeń (1 seria):

  1. oprzyj wyprostowane ręce na ziemi (jak do pompek), nogami naprzemiennie przeskakuj do przodu w tempie sprintu (wykonaj 40 razy);
  2. skłony do boku, jedna noga klęczy (po 10 skłonów na każda nogę);
  3. podeprzyj się bokiem jedną ręką i unoś biodra (po 10 na każdą rękę);
  4. 15 scyzoryków.

Między poszczególnymi seriami zaleca się 40 sekund skakania na skakance.

Korzyści z uprawiania power combo

  • Poprawa wyglądu (płaski, umięśniony brzuch, silne uda);
  • Zwiększenie zakresu ruchu;
  • Poprawa kondycji;
  • Poprawa krążenia krwi;
  • Uzyskanie stanu równowagi psychofizycznej;
  • Zwiększenie elastyczności mięśni.
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.