Przegląd ćwiczeń i treningów najlepiej rozładowujących stres

2016-09-28 17:31 Aleksandra Urbaniak

Ćwiczenia fizyczne to najlepszy sposób na rozładowanie stresu. Dzięki jodze, strechingowi lub tai chi zrelaksujesz się, wyciszysz i odzyskasz wewnętrzną równowagę. Z kolei bardziej dynamiczne treningi, takie jak bieganie, boks czy zumba uwolnią cię od negatywnych emocji i zapewnią przypływ pozytywnej energii. Sprawdź, jaki rodzaj treningu najlepiej pomoże ci pokonać stres.

Regularne treningi to najlepsze lekarstwo na stres. Dlatego zamiast sięgać po specyfiki z apteki, po prostu zacznij ćwiczyć! Wysiłek fizyczny nie tylko pozwoli ci się zrelaksować, ale także pomoże w utracie zbędnych kilogramów, zwiększy twoją siłę i wytrzymałość.

Najlepsze ćwiczenia rozładowujące stres

Żeby rozładować stres, można wybrać dwa rodzaje aktywności: albo spokojne ćwiczenia wymagające skupienia i prawidłowego oddechu, albo dynamiczne sporty, np. sztuki walki, które pozwalają solidnie się zmęczyć i tym samym uwolnić ciało nagromadzonego napięcia. Wybór określonego typu treningu zależy od indywidualnych cech charakteru. Niektórzy odczuwają potrzebę wyrzucenia z siebie negatywnych emocji, inni szukają w ćwiczeniach wyłącznie ukojenia dla skołatanych nerwów.

Zobacz przegląd 8 ćwiczeń i treningów, które sprawdzą się jako forma relaksu lub sposób na odreagowanie codziennych stresów.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
KOMENTARZE
Kelly
|

Mnie pilates nudzi - ale boksu to bym spróbowała :D :D

Pi
|

Z tych ćwiczeń najbardziej polecam pilates. Ćwiczę od ponad roku, ale już po pierwszych dwóch miesiącach zauważyłam, ze jestem mniej zestresowana.