Ćwiczenia

Efekty ćwiczeń ABT to nie tylko płaski brzuch, szczuplejsze uda i zgrabne pośladki. „Efekty uboczne” ćwiczeń na dolne partie ciała to także m.in. mniej widoczny cellulit i wyprostowana sylwetka, dzięki której piersi stają się bardziej wyeksponowane. Sprawdź, jakie jeszcze efekty daje trening ABT.
World's Greatest Stretch jest dynamiczną formą rozciągania i mobilizacji. To jedno z najlepszych ćwiczeń mobilizacyjnych. Jest stosunkowo proste, lecz potrafi zdziałać cuda, jeśli chodzi o poprawę zakresu ruchu w stawach. Sprawdź, jak poprawnie wykonać World's Greatest Stretch.
Czy robić makijaż na fitness? Wydaje się, że makijaż podczas dużego wysiłku fizycznego nie jest wskazany. Jednak istnieją sposoby, żeby wyglądać dobrze na zajęciach fitness i jednocześnie nie szkodzić cerze. Zobacz, jak zrobić lekki makijaż na fitness.
Siłownie, kluby fitness i wiele innych obiektów sportowych wznowiły działalność 6 czerwca. Sprawdź, jakie zasady bezpieczeństwa obowiązują ciebie i trenerów na siłowni.
Ćwiczenia na plecy obejmują przede wszystkim ćwiczenia na mięśnie grzbietu, które zapewniają prostą postawę. Regularne wykonywanie ćwiczeń na plecy sprawia, że mięśnie grzbietu lekko się zarysowują, a cała sylwetka wydaje się wyższa i smuklejsza. Poznaj 10 ćwiczeń na plecy, które wykonasz w domu i na siłowni oraz gotowe plany treningowe.
Brzuch tarczycowy może być skutkiem zaburzeń hormonalnych, które związane są z chorobami tarczycy. Jeśli chcesz pozbyć się brzucha tarczycowego, ćwiczenia i dieta mogą nie wystarczyć. W pierwszej kolejności konieczne jest uregulowanie gospodarki hormonalnej. Sprawdź, jak zlikwidować brzuch tarczycowy.
Brzuch, uda i pośladki... To do nich najczęściej masz zastrzeżenia. Rozwiązaniem mogą być dobrze dobrane ćwiczenia, musisz je jednak regularnie wykonywać.
Które ćwiczenia na płaski brzuch są lepsze? Aerobiczna 6 w przeciwieństwie do treningu abs, nie wymaga bardzo dobrej kondycji, bo ćwiczenia Weidera nie są skomplikowane. A6W wymaga jednak wytrwałości, a ćwiczenia, które należy wykonywać codziennie, charakteryzują się monotonnością. Ćwiczenia abs na płaski brzuch są urozmaicone i nie trzeba ich wykonywać codziennie. Sprawdź, czym się różni abs od A6 Weidera i który zestaw ćwiczeń jest lepszy.
Ćwiczenia na pośladki powinna wykonywać każda kobieta, która chciałaby pochwalić się jędrną, uniesioną pupą oraz udami bez cellulitu - bo efektem ubocznym ćwiczeń na pośladki jest też wysmuklenie ud. Dodatkowo, ćwiczenia na pośladki wykonywane jedno po drugim pomagają spalać kalorie i budować mięśnie. Poznaj ćwiczenia na jędrne pośladki i smukłe uda, które wykonasz w domu. W galerii zdjęć sprawdzisz, jak prawidłowo wykonać trening!
Ćwiczenia na płaski brzuch i na boczki przyspieszają odchudzanie i działanie każdej diety odchudzającej. Dzięki ćwiczeniom na brzuch uzyskasz szczupłą talię i pozbędziesz się również boczków. Poznaj ćwiczenia, które skutecznie zlikwidują boczki i pomogą ci uzyskać płaski brzuch.
Rozgrzewka to punkt obowiązkowy każdej sesji treningowej. O tym, jak powinna wyglądać rozgrzewka, decyduje poziom zaawansowania osoby ćwiczącej i rodzaj uprawianej przez nią dyscypliny. Początkujący mogą ograniczyć się tylko do rozgrzewki pasywnej (ogólnej), ale im wyższy poziom sportowy, tym ćwiczenia rozgrzewające powinny być bardziej specjalistyczne. Zobacz przykładową rozgrzewkę, którą proponuje trenerka Fit Mom Ania Dziedzic.
Po ćwiczenia na dolną część pleców sięgamy najczęściej dopiero, gdy pojawiają się w tym odcinku bóle. Warto jednak wykonywać je również profilaktycznie, by dokuczliwym dolegliwościom zapobiegać. Sprawdź więc, które z ćwiczeń wzmacniających dolną część pleców będą najskuteczniejsze.

Skuteczne ćwiczenia odchudzające i modelujące brzuch, uda, pośladki, ramiona i plecy. Zestawy ćwiczeń na wideo i plany treningowe. Atlas ćwiczeń na wszystkie partie ciała.

NOWY NUMER

Czytaj e-wydanie cenie 1,00 zł i zyskaj dostęp do numerów archiwalnych! W nr 6/2020 "Zdrowia" m.in.: jak działają jelita, 10 pytań o wazektomię, uzależnienia a płeć, dłonie pod ochroną, ćwiczenia na smukłe nogi. "Zdrowie" to 76 stron rzetelnej wiedzy!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie  6/2020