Uda i pośladki

Przysiady bułgarskie są wariantem znanego nam wszystkim ćwiczenia. Jak poprawnie wykonać przysiad bułgarski? Jakie partie mięśni angażuje? Zobacz.
Amnezja pośladków, to wbrew pozorom bardzo poważny problem. Okazuje się, że mogą one stracić pamięć mięśniową, przez co będziemy mieć kłopoty np. z zachowaniem prawidłowej postawy ciała. Czyli mówiąc żartobliwie rzecz będzie o pośladku, który pamięć stracił. Albo o takim, który umarł, bo problem ten bywa nazywany także MARTWYM POŚLADKIEM!
Ćwiczenia na pośladki powinna wykonywać każda kobieta, która chciałaby pochwalić się jędrną, uniesioną pupą oraz udami bez cellulitu - bo efektem ubocznym ćwiczeń na pośladki jest też wysmuklenie ud. Dodatkowo, ćwiczenia na pośladki wykonywane jedno po drugim pomagają spalać kalorie i budować mięśnie. Poznaj ćwiczenia na jędrne pośladki i smukłe uda, które wykonasz w domu. W galerii zdjęć sprawdzisz, jak prawidłowo wykonać trening!
Grube uda to bolączka niejednej kobiety. Dzieje się tak, ponieważ panie z natury magazynują więcej tłuszczu w okolicach bioder oraz ud. Przyczyny masywnych ud mogą być naprawdę różne, od genów po nieodpowiednią dietę włącznie. Co robić, kiedy mamy problem z grubymi udami i chcemy popracować nad ich wyglądem? Warto wówczas zadbać o zbilansowaną dietę, ćwiczenia fizyczne modelujące sylwetkę oraz stosować odpowiednią pielęgnację. Poznaj przyczyny masywnych ud, sprawdź jak poprawić ich wygląd oraz dowiedz się, co zrobić, aby szybko i efektywnie wyszczuplić grube uda.
Ćwiczenia na pośladki dadzą szybsze efekty, jeśli do treningu wykorzystasz dodatkowe obciążenia. Zobacz filmiki wideo z propozycjami 5 prostych ćwiczeń na pośladki z hantlami, które ujędrnią i wymodelują pupę.
Przysiady to ćwiczenia nie tylko wyszczuplające uda i ujędrniające pośladki. Przysiady angażują większą grupę mięśni, dlatego są to ćwiczenia rozwijające całe ciało. Sprawdź, jakie efekty dają przysiady.
Wyzwanie polegające na robieniu przysiadów ujędrni twoje pośladki, rozbije cellulit i wyszczupli uda w zaledwie 30 dni. Plan treningowy zawiera 5 różnych wariantów ćwiczenia: przysiad tradycyjny, z wyrzutem nogi w tył, z unoszeniem nogi do boku, przysiad plié i z piłką lekarską. Tak wszechstronny dobór ćwiczeń gwarantuje spektakularny efekt w krótkim czasie. Jedyne, co musisz zrobić, to sumiennie trzymać się planu wyzwania.
Ćwiczenia na cellulit odgrywają ważną rolę w procesie zwalczania pomarańczowej skórki. Tego typu ćwiczenia powinny być wykonywane regularnie, a najlepiej kilka razy w tygodniu. Tylko wtedy będą naprawdę skuteczne. Zobacz, jakie ćwiczenia na cellulit są najlepsze.
Hip thrust, czyli unoszenie bioder z plecami umieszczonymi na podwyższeniu, to mniej popularne ćwiczenie na pośladki niż przysiady. Jednak jeżeli chodzi o zaangażowanie mięśni pośladkowych i skuteczność formowania zaokrąglonej, jędrnej pupy - zdecydowanie wygrywa z przysiadami. Przeczytaj, na czym polega technika hip thrust i jakie efekty daje to ćwiczenie.
Zakroki to często spotykane ćwiczenie na siłowniach i klubach fitness. Nic w tym dziwnego – to jedno z najbardziej efektywnych ćwiczeń siłowych! Zakroki mają wiele wariantów, a zakroki z kettlem czy zakroki skrzyżne, to tylko niektóre z nich. Jednak wiele osób wciąż wykonuje je niepoprawnie, co znacznie zmniejsza efekty tego ćwiczenia. Sprawdź, dlaczego zakroki są lepsze od wykroków.
Dwie chińskie nastolatki postanowiły wziąć udział w kolejnym z popularnych wśród młodych ludzi wyzwań. Tym razem było to 1000 Squats Challenge. Jednak po zrobieniu 1000 przysiadów nie czuły satysfakcji, a dolegliwości, przez które trafiły na oddział intensywnej terapii.
Aby pozbyć się cellulitu działaj dwutorowo: ćwicz i stosuj odpowiednią dietę. Wśród najskuteczniejszych ćwiczeń na cellulit, prym wiodą treningi aerobowe - bo równomiernie spalają tkankę tłuszczową i ujędrniają ciało. Zobacz, jak powstaje cellulit i wybierz dla siebie trening, który najbardziej ci odpowiada.