Treningi

Szybki marsz, zwany także aktywnym marszem, to wysiłek fizyczny naśladujący chodzenie, ale uprawiany jest w szybszym tempie niż to, które towarzyszy nam na co dzień. Szybki marsz ma wiele zalet zdrowotnych, a poleca się go szczególnie osobom po kontuzjach oraz cierpiącym na otyłość. Efekty szybkiego marszu można zaobserwować już po pierwszym treningu! Sprawdź, czym charakteryzuje się szybki marsz oraz dowiedz się, ile spala kalorii i jak wpływa na odchudzanie.
Zobaczcie, jak prawdziwe gwiazdy siłowni czy fitnessu motywują do pracy nad ciałem. Tutaj nie ma zmiłuj, oni wiedzą, jak cię zmusić słowami i na odległość!
Cykl miesiączkowy jest naturalnym procesem u każdej zdrowej kobiety. Mało kto jednak zastanawia się nad tym, czy może mieć on wpływ na treningi. Kobiety znacznie różnią się od mężczyzn. Wynika to chociażby ze zwiększonej ilości tkanki tłuszczowej u kobiet, czy też większej zdolności szybszego budowania masy mięśniowej u mężczyzn. Jednak kobiety różnią się od mężczyzn nie tylko pod względem budowy i predyspozycji. Okazuje się, że na rozbudowę mięśni, wytrzymałość i spalanie tkanki tłuszczowej duży wpływ mają hormony i ich wahania podczas cyklu menstruacyjnego.
Zwracamy się w sprawie zapowiadanego nowego, dodatkowego obciążenia mediów działających na polskim rynku, myląco nazywanego „składką”, wprowadzaną pod pretekstem Covid-19. Jest to po prostu haracz, uderzający w polskiego widza, słuchacza, czytelnika i internautę, a także polskie produkcje, kulturę, rozrywkę, sport oraz media.
Ćwiczenia z małymi ciężarami to alternatywna metoda treningu mięśniowego. Kanadyjscy specjaliści opublikowali na łamach „Journal of Applied Physiology” wyniki badań, w których porównywali skuteczność treningu mięśniowego małymi i dużymi ciężarami. Wnioski są zaskakujące.
Lodowe pływanie to osobny rozdział w historii zarówno morsowania, jak i samego pływania. Choć związane z zimną wodą, to znacząco różni się od czystego morsowania i znacznie bliżej mu do pływania w otwartych akwenach. Na czym polega i z czym się wiąże lodowe pływanie?
Jak zostać trenerem personalnym? Jakie uprawnienia trzeba zdobyć, jakie kursy odbyć? Co musi wiedzieć trener personalny? Przekonajcie się.
Anna Lewandowska to bez wątpienia trenerka, z którą warto ćwiczyć. I wiele naszych gwiazd właśnie z jej pomocą dba o swoją kondycję fizyczną i figurę. Jednak Patrycja Kazadi w zabawny sposób pokazała, jak miga się od treningów!
Małgorzata Rozenek-Majdan to gwiazda, która wiele wysiłku wkłada w powrót do formy po porodzie. Nie wstydzi się swojego ciała, a ćwiczenia, które wykonuje nie są obciążające. Wraca do formy z głową - zobaczcie, jak. I jak wiele ją to kosztuje...
Kick-boxing to sport walki, który polega na zadawaniu ciosów bokserskich pięściami oraz kopnięciach. Kick-boxing często kojarzony jest z bezmyślnym biciem się i kopaniem po twarzy. To błąd. Kick-boxing to niezwykła szybkość i zwinność połączona za pomocą precyzyjnej techniki z czystą siłą mięśni. Może ktoś jeszcze pamięta słynne kopnięcie Jeana-Claude'a van Damme'a z wyskoku z obrotem o 360º?
Jeśli zastanawiasz się, jak rozluźnić mięśnie po treningu, istnieje na to wiele sposobów i każdy jest w zasięgu ręki. Możesz korzystać z maty do ćwiczeń, wałka do automasażu lub dobrodziejstw oddechu! Sprawdź, jak szybko rozluźnić spięte mięśnie i poznaj propozycje ćwiczeń rozluźniających.
Jak biegać dobrze technicznie, chroniąc ciało przed kontuzjami i naciągnięciami mięśni? Jak trenować, żeby biegać szybciej i łatwiej pokonywać podbiegi? Porad udziela Andrzej Piotrowski, maratończyk, rehabilitant, ekspert w dziedzinie prawidłowego biegania.

Zajęcia fitness modelujące i wyszczuplające sylwetkę. Rodzaje zajęć fitness: zumba, aerobik, joga, spinning, stretching, spalanie tłuszczu. Wszystko o treningach dla kobiet. ZDJĘCIA I WIDEO treningi w domu.