Treningi

Pilates to uniwersalny trening wzmacniający wszystkie mięśnie ciała, poprawiający posturę, zapobiegający bólom pleców wynikającym z siedzącego trybu życia. Pilates to trening dla każdego. Mimo to istnieje wąska grupa osób, dla których trening ten nie jest wskazany. Na czym polega pilates, dla kogo jest idealną formą ćwiczeń, a komu się go nie zaleca?
Wall ball shots to innymi słowy przysiad z wyrzutem piłki lekarskiej w górę. Ćwiczenie na stałe weszło w trening crossfity, a wall ball shots uważane jest za jedne z najbardziej efektywnych i wymagających ćwiczeń.
Uniwersalny poradnik dla biegaczy nie istnieje, bo ilu biegaczy, tyle stylów, potrzeb, sposobów podejścia do biegania. Są biegacze, którzy więcej mówią o bieganiu, niż biegają, i ci, dla których dzień bez treningu to dzień stracony. Dla jednych wystarcza, że aktywnie spędzają czas, dla innych liczy się tylko poprawa życiówki. W zależności od tego, do której grupy się zaliczasz, w poniższym poradniku znajdziesz dla siebie plan treningowy dostosowany do poziomu zaawansowania i porady trenerów - aktywnych maratończyków.
Ćwiczenia fitness wydają ci się męczące i nudne? Odwiedź fitness klub, a będziesz zaskoczona! Oferowane dziś zajęcia są nie tylko przyjemne i ciekawe, ale też tak różnorodne, że bez wątpienia każdy znajdzie coś dla siebie. Sprawdź, jakie zajęcia fitness będą najodpowiedniejsze dla ciebie.
Crossfit to plan treningowy będący alternatywą dla monotonnych ćwiczeń na siłowni. Wykonywane ćwiczenia angażują całe ciało, ze szczególnym zaakcentowaniem pośladków, ud, mięśni brzucha. Crossfit daje szybkie efekty w postaci wymarzonej sylwetki, lecz wymaga od trenującego nie lada determinacji w dążeniu do tego celu. Sprawdź, na czym polega crossfit i czy jest to trening przeznaczony dla każdego.
Trening domatora wcale nie musi być mniej efektywny niż ćwiczenia na profesjonalnej siłowni. Masę mięśniową zbudujesz ćwicząc przy pomocy prostych domowych przyrządów: krzesła, hantli, ekspandera czy drążka. Poznaj plan treningowy i przykłady ćwiczeń na masę, które wykonasz w domu.
Zobacz 3-dniowy plan treningowy na masę mięśniową dla początkujących kulturystów ułożony przez trenera Michała Jędrzejowskiego. Oprócz planu treningowego, ekspert podaje wskazówki, jaki system treningowy stosować, aby zbudować masę mięśniową i jak się odżywiać, aby przyspieszyć efekty treningu.
Crossfit to obecnie jeden z najpopularniejszych treningów na całym świecie. Też chcesz zacząć ćwiczyć, ale nie wiesz od czego zacząć? Oto wskazówki i przykładowy zestaw ćwiczeń dla początkujących.
Box jumps to nic innego jak wskoki na skrzynię. Box jumping to może być doskonałym elementem treningu plyometrycznego, siłowego czy skocznościowego. Z tego względu bardzo często wykorzystywane jest w crossficie, który przyjął box jumps jako swoje sztandarowe ćwiczenie. Wskoki na skrzynię wymagają jednak nienagannej techniki i doświadczenia w sporcie. Sprawdź, jak należy je robić.
Skipy to popularne ćwiczenia wykonywane zazwyczaj jako element rozgrzewki. Ich docelowe zastosowanie służy poprawieniu siły biegowej u maratończyk i sprinterów. Skip A, B, C i D to nic innego jak doskonałe ćwiczenia wydolnościowe i wytrzymałościowe, dlatego można się po nich spodziewać szybkich i zadowalających efektów. Dowiedz się więcej o tych ćwiczeniach sprawnościowych i poznaj lepiej technikę każdego rodzaju skipu.
Bieganie po plaży to kusząca alternatywa dla miłośników aktywności fizycznej przebywających na wakacjach. Bieganie po piasku umożliwia bowiem wprowadzenie urozmaicenia do swoich treningów i obcowania z pięknymi okolicznościami przyrody. Czy jednak bieganie po plaży jest zdrowe: jakie ma wady i zalety i czy tak naprawdę warto się na nie zdecydować?
Joga dla biegaczy to nie mrzonka. Uprawianie jogi naprawdę ma pozytywny wpływ na sprawność biegaczy. Joga poprawia krążenie krwi, ruchomość w stawach, wzmacnia staw kolanowy i skokowy, likwiduje przykurcze mięśni, relaksuje i wycisza. Koniecznie włącz te asany do swojego treningu biegowego, aby zapobiegać powstawaniom kontuzji i móc efektywniej korzystać z ćwiczeń.

Zajęcia fitness modelujące i wyszczuplające sylwetkę. Rodzaje zajęć fitness: zumba, aerobik, joga, spinning, stretching, spalanie tłuszczu. Wszystko o treningach dla kobiet. ZDJĘCIA I WIDEO treningi w domu.

NOWY NUMER

W numerze 9/2019 "Zdrowia": jak leczyć schorzenia stóp, fakty o chorobie Hashimoto, czerniak pokonany, miłość w jesieni życia, co mówią nasze sny, pomidory palce lizać. Miesięcznik "Zdrowie" to pakiet rzetelnej wiedzy i praktycznych wskazówek!

Dowiedz się więcej
Miesięcznik Zdrowie 9/2019