Treningi ogólnorozwojowe

Jak zostać trenerem personalnym? Jakie uprawnienia trzeba zdobyć, jakie kursy odbyć? Co musi wiedzieć trener personalny? Przekonajcie się.
Jeśli zastanawiasz się, jak rozluźnić mięśnie po treningu, istnieje na to wiele sposobów i każdy jest w zasięgu ręki. Możesz korzystać z maty do ćwiczeń, wałka do automasażu lub dobrodziejstw oddechu! Sprawdź, jak szybko rozluźnić spięte mięśnie i poznaj propozycje ćwiczeń rozluźniających.
Poranny trening jest polecany każdemu, kto nie tylko chce aktywnie zacząć dzień, lecz także poprawić kondycję i wysmuklić sylwetkę. Energiczne ćwiczenia nakręcają metabolizm, a ten przyczynia się do lepszych efektów w odchudzaniu. Obejrzyj WIDEO i zobacz jak ćwiczyć, aby trening dawał jak najlepsze rezultaty.
Jeśli twój budzik musi dzwonić wiele razy, zanim uda ci się wstać – zastosuj poranną gimnastykę. Wcale nie musisz w tym celu opuszczać łóżka. Ba, możesz wykonywać ćwiczenia z zamkniętymi oczami. Zobacz 3 zestawy ćwiczeń: dla leniwych, dla wytrwałych i dla ambitnych.
Jak ćwiczyć przy drzewie? Zacznij od wybrania najpiękniejszego drzewa w parku. Potem obejrzyj galerię ze zdjęciami instruktażowymi i poznaj zdrowotne zalety treningu w parku. Ćwiczenia rozciągające i relaksujące przy drzewie prezentuje trenerka fitnessu Ola Żelazo.
Trenerka fitnessu Ola Żelazo potwierdza, że efektywnie ćwiczyć można wszędzie. Wypróbuj jej propozycje ćwiczeń w parku. Zobacz galerię zdjęć z ćwiczeniami na ławce i przekonaj się, że taki trening jest równie dobry, jak ten przy użyciu profesjonalnych urządzeń z siłowni.
Obejrzyj wideo z krótkim treningiem na świeżym powietrzu. Ola Żelazo pokazuje, że siłownia to nie jedyne miejsce do ćwiczeń, a zamiast skomplikowanego sprzętu treningowego posłużyć może... drzewo! Zobacz, jakie ćwiczenia można robić podczas spaceru w parku.
Metoda Gyrotonic zrewolucjonizowała sport w Stanach Zjednoczonych, a teraz wkracza do Polski! Gyrotonic przywraca potrzebny balans i harmonię ciała, dbając o nasze stawy i mięśnie jednocześnie. Trening odbywa się na specjalnej maszynie do ćwiczeń, która kompleksowo troszczy się o cały nasz aparat ruchu.
O tym, że aktywność fizyczna jest niezbędna dla zdrowia, wiemy od dawna. Okazuje się jednak, że jest ważna nie tylko dla ciała, ale i dla mózgu: regularne ćwiczenia mogą usprawnić procesy pamięciowe. W jaki sposób do tego dochodzi? Niedawno odkryli to naukowcy.
Ćwiczenia na leżąco możesz wykonywać, gdy masz gorszy dzień lub brakuje ci energii do treningu. Dzięki nim skutecznie wzmocnisz mięśnie całego ciała, w tym brzucha, ud i pośladków. Od dziś lenistwo nie jest już wymówką!
Celem treningu na wytrzymałość jest poprawa wydolności, szybkości i zwinności. Aby osiągnąć ten efekt, należy wykonywać ćwiczenia kardio (biegi, podskoki, przeskoki) o wysokiej intensywności z krótkim odpoczynkiem pomiędzy seriami. Zobacz przykładowy trening na wytrzymałość, dzięki któremu poprawisz swoją kondycję oraz zwiększysz poziom koordynacji ruchowej.
30-minutowy trening dla średnio zaawansowanych z ciężarkami to idealny czas, aby popracować nad wyglądem sylwetki, spalić mnóstwo kalorii i zwiększyć sprawność. Zastanawiasz się, czy 30-minutowy trening dla średnio zaawansowanych przynosi efekty? Sprawdź przykładowy zestaw treningowy, który dla ciebie przygotowaliśmy i poznaj na własnej skórze skuteczność proponowanych ćwiczeń.